Ajax Nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is dus grond voor een grote schoonmaak? Of ben ik nu niet objectief?
Geen idee, ik heb er nooit zoveel zin in om te bepalen hoe een organisatie hiermee om moet gaan. Kan enkel zeggen wat ik vind van dingen die naar buiten komen, maar de eventuele conclusies moeten de mensen die in die realiteit zitten maar trekken. Maar goed, jij vroeg om bronnen waarin duidelijk werd dat Van der Sar en de RVC al voor de contractverlenging van Overmars op de hoogte waren, dus die bronnen gaf ik.

Verder zijn we het, ook gezien jouw posts na deze, allemaal wel zo'n beetje eens. Die perschef maakte een hele foute opmerking, de contractverlenging had beter even uitgesteld kunnen worden en Van der Sar had eerder voor de camera moeten komen. Verder moeten ze intern bij Ajax, met hulp van dat bureau, maar gaan bepalen welke gevolgen er verder nog komen.
 

gevegt

Well-known member
Omdat er dan ongetwijfeld veel vragen waren geweest waarom het uitgesteld werd. En dat had het onderzoek naar de handelswijze van Overmars kunnen dwarsbomen lijkt me.
Dat eerste kan het tweede lijkt mij niet. Eerder in een stroomversnelling doen raken.
De RvC wist het dus ook en vond het niet nodig om een onderzoek af te wachten op zo'n heikel punt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar goed, jij vroeg om bronnen waarin duidelijk werd dat Van der Sar en de RVC al voor de contractverlenging van Overmars op de hoogte waren, dus die bronnen gaf ik.
Met dien verstane dat ik de indruk kreeg dat het al duidelijk was wat Overmars geflikt had - net zoals de koppen in die artikelen suggereren - maar het ging dus om geluiden. Wat die geluiden waren weten we niet maar ik vind dat nogal een verschil.
Dat blijf ik ongemakkelijk vinden als ik lees dat er "geluiden" en signalen' zijn van grensoverschrijdend gedrag, net zoals daar bij the voice sprake van was en waar we nu eigenlijk bijna dagelijks mee geconfronteerd worden.
Tot er echt zekerheid is over wat iemand gedaan is lijkt het me dat je hier nog steeds onschuldig bent dus vind ik dat je wel voorzichtig moet zijn want je brandt iemand wel echt af als dit naar buiten komt. Is iemand schuldig dan heb ik daar geen moeite mee hoor maar goed, misschien ben ik wel te voorzichtig.
En verder zijn we het wel redelijk eens hoor.
 

De Wolf

Well-known member
Al zijn het maar geruchten maar als je zeker een paar weken na het Voice schandaal weet dat er een onderzoek naar iemand gaat dan vind ik het gewoon schandalig dat een bestuur gaat verlengen. Dan zet je het even in de ijskast en mocht je vragen krijgen zeg je gewoon dat het even langer duurt.
 

gevegt

Well-known member
De waarheid of niet, het media optreden van vandaag van vd Sar is Gefundenes Fressen voor alle media.
 

Abubakari

Well-known member
De waarheid of niet, het media optreden van vandaag van vd Sar is Gefundenes Fressen voor alle media.
In plaats van die jankerds van de media te woord te staan heeft hij zich geconcentreerd op de mensen binnen de club die daar behoefte aan hadden. Prima gehandelt. Maar de media willen altijd op plek 1 staan, maar we weten toch wie er altijd op plek 1 staat? AJAX. Nu dus ook, prima gedaan door Sar.
 

Maasveld

Well-known member
In plaats van die jankerds van de media te woord te staan heeft hij zich geconcentreerd op de mensen binnen de club die daar behoefte aan hadden. Prima gehandelt. Maar de media willen altijd op plek 1 staan, maar we weten toch wie er altijd op plek 1 staat? AJAX. Nu dus ook, prima gedaan door Sar.
Maar natuurlijk😂
 

Abubakari

Well-known member
Het is wat mij betreft een totaal overtrokken media circus. Eén vieze man tot nu toe, die is na gedegen onderzoek er uit gebonjourd. Dat Sar niet direct de media te woord gestaan heeft is op dit moment zo'n beetje het ergste wat er in Nederland aan de hand is. Ik vind dat wel wat meevallen. Much ado about nothing. Alsof dickpics alleen bij Ajax voorkomen. Zo bijzonder is dat toch allemaal niet? Maar omdat het bij één van de hoogste bomen van NL gebeurt is het opeens een enorme big deal. Dit is en was altijd al een big deal, omdat het overal gebeurt. Dát is het probleem, niet dat het bij Ajax gebeurt is. Niet dat Sar een weekje wacht voor hij de hongerig hijgende hyena's te woord staat.
Maar goed, ik snap dat het smullen is voor de media en voor alle Ajax frusti's. Maar ik geef het een week, dan is het oud nieuws en valt er niet veel meer over te melden en is de crisis voorbij (winnen we nog steeds vaak met 5-0) en staat de club niet meer in brand en weet ik veel wat voor overdreven kwalificaties ik vandaag allemaal hoorde.
 

Abubakari

Well-known member
Dat arme Ajax toch ook.
Nee hoor, de CL miljoenen blijven binnenstromen, club in brand en enorme crisis of niet.
Maar ik zie het al, meehuilen moet je en niet vinden dat het door de media allemaal nogal overdreven en opgeklopt wordt.
Nou sorry, schrijf er maar een carnavalsliedje over, iets met een onderzeëer en dat ze dan aankloppen, is jouw dag ook weer goed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die tien minuten voor dat verhaal had hij woensdag ook wel vrij kunnen maken. Maar goed, fijn dat ze na een week zoeken toch een ruggengraat hebben gevonden. Met de bekentenis dat men al bij de herbenoeming ervan wist, zal de tekenbonus wel bij Overmars in de zak blijven. Maar goed, CL en transfermiljoenen zat en daar heeft Overmars een grote bijdrage aan geleverd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is die halve gare al aangesproken over zijn opmerkingen, of krijgt die man juist promotie nu?
 

Maasveld

Well-known member
Nee hoor, de CL miljoenen blijven binnenstromen, club in brand en enorme crisis of niet.
Maar ik zie het al, meehuilen moet je en niet vinden dat het door de media allemaal nogal overdreven en opgeklopt wordt.
Nou sorry, schrijf er maar een carnavalsliedje over, iets met een onderzeëer en dat ze dan aankloppen, is jouw dag ook weer goed.
We zoote in d'n duikboët in de Middellandse Zië d'r klopte eemus op de deur.
Ut waas un jonge meid die eur beklag kwaam doon euver d'n technisch directeur.
Ik zag maedje wat is loos, en het zaet mich is utzelfde gebeurd als die vrouwliej in BOOS.

Weej gaeve dae Marc ein niej kontrak,
Jaojao dae Marc ein niej konktrak.
Hae steurde foto's van ziene zak,
En auk nog van ziene kleinen tak.
Weej gaeve dae Marc ein niej kontrak,
Jaojao dae Marc ein niej kontrak.
Watte verder duit boeit os gen zak,
Hae krieg ein niej kontrak!

Zoiets?
 

Eef de Kip

Well-known member
We zoote in d'n duikboët in de Middellandse Zië d'r klopte eemus op de deur.
Ut waas un jonge meid die eur beklag kwaam doon euver d'n technisch directeur.
Ik zag maedje wat is loos, en het zaet mich is utzelfde gebeurd als die vrouwliej in BOOS.

Weej gaeve dae Marc ein niej kontrak,
Jaojao dae Marc ein niej konktrak.
Hae steurde foto's van ziene zak,
En auk nog van ziene kleinen tak.
Weej gaeve dae Marc ein niej kontrak,
Jaojao dae Marc ein niej kontrak.
Watte verder duit boeit os gen zak,
Hae krieg ein niej kontrak!

Zoiets?
hmm, google translate geeft geen resultaten.
 

gevegt

Well-known member
Er is bij Ajax geen haantjes cultuur, laat staan arrogantie.
Aldus vrij naar Ronald de Boer.
De kwestie rond Overmars is bij deze dus afgedaan.
 
Bovenaan