Ik ben Ajax supporter dus dat wordt lastig, net zoals ik de indruk heb dat er sowieso maar weinigen zijn die objectief zijn hier maar voor vooruit, Als vd Sar het een paar jaar geleden al wist en ook deze omvang dan heeft hij uiteraard een probleem maar daar zit 'm nou net de crux, dat weten we dus nog niet dus om te gillen dat het tijd is voor een grote schoonmaak lijkt me een tikje opportuun.Gooi jij er eens een objectief geluid uit 👍
Mooie objectieve post.Hij wist er 1 week vóór het opstappen van Overmars voor het eerst van. Dat is vlak voor de contractverlenging. Tsja, die hadden ze even moeten uitstellen, maar verder hoor ik niets raars in zijn verklaring. En maar weer door dus.
Maar misschien dat je nog even die link voor me hebt waarin vd Sar toe geeft dat hij en de commissarissen het al voor de contractverlenging van Overmars wisten?Ik ben inderdaad als een van de grootste haters bepaald niet objectief.
Zie dat ALenstra het er wel een beetje mee eens is.
Maar misschien dat je nog even die link voor me hebt waarin vd Sar toe geeft dat hij en de commissarissen het al voor de contractverlenging van Overmars wisten?
Want behalve wat "hear say" en jou post heb ik daar nog niet zo gek veel van gehoord.
Alles over voetbal - Voetbal International
Kijk, lees, luister én praat mee over het laatste voetbalnieuws en op VI PRO. Actualiteiten, achtergronden, opinie-stukken, de ins and outs van clubwatchers, statistieken, live-scores en audio + videowww.vivandaag.nl
Edwin van der Sar en rvc Ajax wisten al voor herbenoeming Marc Overmars van grensoverschrijdend gedrag
Algemeen directeur Edwin van der Sar en de rvc van Ajax hebben vlak voor de contractverlenging van Marc Overmars de eerste geluiden opgevangen over het grensoverschrijdend gedrag van de directeur…www.telegraaf.nl
Edwin van der Sar en rvc Ajax hoorden al voor contractverlenging Overmars van grensoverschrijdend gedrag
De rvc van Ajax en Edwin van der Sar ontvingen kort voor de herbenoeming van Marc Overmars op 28 januari als technisch directeur de eerste geluiden over grensoverschrijdend gedrag door de inmiddels opgestapte bestuurder. Dat heeft algemeen directeur Edwin van der Sar voor het treffen met FC...www.ad.nl
Wil je er nog meer?
De vraag is waarom ze het niet uitgesteld hebben.Hij wist er 1 week vóór het opstappen van Overmars voor het eerst van. Dat is vlak voor de contractverlenging. Tsja, die hadden ze even moeten uitstellen, maar verder hoor ik niets raars in zijn verklaring. En maar weer door dus.
Dat laatste ben ik zeker met je eens en vond ik ook stuitend. Dat vd Sar eerder deze week dit verhaal af had kunnen steken had wat mij betreft ook wel gemogen.Het enige waar natuurlijk kritiek op mag komen is het struisvogel gedrag van vd Sar en die ontzettende eikel die de dames die dit bekend maakte afzeek.
Weet ik veel, misschien was het alleen een kwestie van een handtekening zetten onder het contract waar ze al uit waren maar wat betekent die herbenoeming nou verder als ze gelijk na de uitkomst afscheid hebben genomen van 'm. Dat zegt mi niet al te veel. En hoeveel dagen voor die herbenoeming was het dan eigenlijk? En wat waren de geluiden nou precies?De vraag is waarom ze het niet uitgesteld hebben.