Ajax Nieuwstopic

erka

Well-known member
Inderdaad, wat voor ongelofelijke klootzak ben je dan. Die cultuur bij Ajax (en vast niet alleen bij Ajax) is veel meer verziekt dan alleen Overmars.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het breder trekken dan Ajax zal vast terecht zijn, maar zwakt het onterecht af.
 

De Wolf

Well-known member
Edwin van der Sar heeft toegegeven dat de directie en raad van commissarissen al voor de contractverlenging van Marc Overmars wisten van het grensoverschrijdende gedrag. De algemeen directeur van Ajax hield zich afgelopen week op de achtergrond, maar heeft voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Twente uitgebreid gereageerd.

Tijd voor een grondige schoonmaak zou ik zeggen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ben inderdaad als een van de grootste haters bepaald niet objectief.
Zie dat ALenstra het er wel een beetje mee eens is.
 

Batigoal

Well-known member
Hij wist er 1 week vóór het opstappen van Overmars voor het eerst van. Dat is vlak voor de contractverlenging. Tsja, die hadden ze even moeten uitstellen, maar verder hoor ik niets raars in zijn verklaring. En maar weer door dus.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gooi jij er eens een objectief geluid uit 👍
Ik ben Ajax supporter dus dat wordt lastig, net zoals ik de indruk heb dat er sowieso maar weinigen zijn die objectief zijn hier maar voor vooruit, Als vd Sar het een paar jaar geleden al wist en ook deze omvang dan heeft hij uiteraard een probleem maar daar zit 'm nou net de crux, dat weten we dus nog niet dus om te gillen dat het tijd is voor een grote schoonmaak lijkt me een tikje opportuun.
Zoiets?
 

Eef de Kip

Well-known member
Hij wist er 1 week vóór het opstappen van Overmars voor het eerst van. Dat is vlak voor de contractverlenging. Tsja, die hadden ze even moeten uitstellen, maar verder hoor ik niets raars in zijn verklaring. En maar weer door dus.
Mooie objectieve post.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben inderdaad als een van de grootste haters bepaald niet objectief.
Zie dat ALenstra het er wel een beetje mee eens is.
Maar misschien dat je nog even die link voor me hebt waarin vd Sar toe geeft dat hij en de commissarissen het al voor de contractverlenging van Overmars wisten?
Want behalve wat "hear say" en jou post heb ik daar nog niet zo gek veel van gehoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar misschien dat je nog even die link voor me hebt waarin vd Sar toe geeft dat hij en de commissarissen het al voor de contractverlenging van Overmars wisten?
Want behalve wat "hear say" en jou post heb ik daar nog niet zo gek veel van gehoord.



Wil je er nog meer?
 

Eef de Kip

Well-known member



Wil je er nog meer?

Dat had ik al gezien, dus vlak voor de herbenoeming op 28-1 kregen ze signalen, dat lijkt me wat anders dan dat ze het wisten dus dat hebben ze laten onderzoeken en in de tussentijd is die herbenoeming er doorgekomen. Daarna werd de omvang duidelijk en is Overmars opgestapt/vertrokken/op non actief gesteld.
Dat is dus grond voor een grote schoonmaak? Of ben ik nu niet objectief?

Ik sluit niet uit dat er in de komende paar dagen meer duidelijk wordt maar tot nu toe moeten we het hier mee doen.

Mocht er meer aan de hand zijn dan kijken we wel weer verder dus mocht je nog meer hebben dan hoor ik graag
 

De Wolf

Well-known member
Wanneer je met die kennis iemand herbenoemd is er in mijn ogen toch wat mis.
Wacht dan eerst het onderzoek af en neem dan je besluit.
 

zwammy

Well-known member
Het enige waar natuurlijk kritiek op mag komen is het struisvogel gedrag van vd Sar en die ontzettende eikel die de dames die dit bekend maakte afzeek.
 

gevegt

Well-known member
Hij wist er 1 week vóór het opstappen van Overmars voor het eerst van. Dat is vlak voor de contractverlenging. Tsja, die hadden ze even moeten uitstellen, maar verder hoor ik niets raars in zijn verklaring. En maar weer door dus.
De vraag is waarom ze het niet uitgesteld hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het enige waar natuurlijk kritiek op mag komen is het struisvogel gedrag van vd Sar en die ontzettende eikel die de dames die dit bekend maakte afzeek.
Dat laatste ben ik zeker met je eens en vond ik ook stuitend. Dat vd Sar eerder deze week dit verhaal af had kunnen steken had wat mij betreft ook wel gemogen.
 

Eef de Kip

Well-known member
De vraag is waarom ze het niet uitgesteld hebben.
Weet ik veel, misschien was het alleen een kwestie van een handtekening zetten onder het contract waar ze al uit waren maar wat betekent die herbenoeming nou verder als ze gelijk na de uitkomst afscheid hebben genomen van 'm. Dat zegt mi niet al te veel. En hoeveel dagen voor die herbenoeming was het dan eigenlijk? En wat waren de geluiden nou precies?
Je kunt er van alles achter zoeken maar feit is dat Ajax na de uitkomt van dat onderzoek direct gehandeld heeft.

En nogmaals, misschien gaat er de komende week een beerput open maar obv deze informatie vind ik een grote schoonmaak nogal overdreven.
 
Bovenaan