Fregge
Well-known member
Je moet niet te veel gaan verwachten van PSV-ersIk had eerlijk gezegd een wat creatiever lied verwacht.
Je moet niet te veel gaan verwachten van PSV-ersIk had eerlijk gezegd een wat creatiever lied verwacht.
Dat zeker. Maar het gemiddelde supporterslied is niet creatief.Ik had eerlijk gezegd een wat creatiever lied verwacht.
Of Overmars hem zulke dingen laat zien. Ik kan genoeg andere argumenten verzinnen waarom hij eventueel zou moeten opstappen maar daar zit deze niet bij.
Ja, dit was gewoon copy paste.Ik had eerlijk gezegd een wat creatiever lied verwacht.
Tja je bent directeur of je bent het niet. Als er in een ander stadium al vrouwen bij EvdS aan het bureau hebben gestaan en daar is niets meegedaan, dan wel niet serieus genomen zijn, dan is het ook gewoon einde voor hem.Tuurlijk wel. In mijn organisatie weten de vrouwen aardig goed welke mannen je in de gaten moet houden. En als man weet je dat doorgaans ook wel. Natuurlijk kan hij het niet weten maar als hij er dagelijks mee werkt kan ik me dat echt niet voorstellen. Al helemaal niet omdat Van der Sar in tegenstelling tot Overmars wel over inlevingsvermogen beschikt. Dan weet je dat gewoon.
Begrijp me niet verkeerd, het is een shitsituatie.
Nou, even los van deze hele situatie. Maar als er nou eentje is die op mij steeds overkomt als een arrogante koude lompe boer dan is het Van der Sar wel.Tuurlijk wel. In mijn organisatie weten de vrouwen aardig goed welke mannen je in de gaten moet houden. En als man weet je dat doorgaans ook wel. Natuurlijk kan hij het niet weten maar als hij er dagelijks mee werkt kan ik me dat echt niet voorstellen. Al helemaal niet omdat Van der Sar in tegenstelling tot Overmars wel over inlevingsvermogen beschikt. Dan weet je dat gewoon.
Begrijp me niet verkeerd, het is een shitsituatie.
Thanks, dat heb ik gemist. Dan neem ik mijn woorden terug. Ik baseer me vooral op hoe hij overkomt in interviews. Dan vind ik hem niet sympathiek. Maar je hebt gelijk, hoe hij in de dagelijkse omgang is kan ik niet beoordelen.Overmars werd in de wandelgangen de geile oom genoemd en Sar de vriendelijke vader, dus het zal wel wat meevallen met dat arrogante koude lompe boer. Sowieso, vd Sar is nou niet bepaald het voorbeeld van de arrogante Ajacied. Een lompe boer is het ook zeker niet en of het een koud of warm mens is kan ik net zomin beoordelen als jij.
Wel vreemd dat vd Sar dat niet doet.Goed interview met Ten Hag bij ESPN, trouwens.
Was wellicht chique geweest als Van der Sar voor dit interview al met de pers was gaan praten ja. Dan had Ten Hag zich gewoon op de wedstrijd kunnen richten. Maar goed, misschien hebben ze het zo afgestemd met elkaar.Wel vreemd dat vd Sar dat niet doet.
Is hoe dan ook standaard dat ze bij espn vooraf met de trainer praten en uiteraard was het hoe dan ook over Overmars gegaan.Was wellicht chique geweest als Van der Sar voor dit interview al met de pers was gaan praten ja. Dan had Ten Hag zich gewoon op de wedstrijd kunnen richten. Maar goed, misschien hebben ze het zo afgestemd met elkaar.
Snap ik. Maar als er voor dat moment al een interview door Van der Sar gegeven was, zou dat Ten Hag de mogelijkheid hebben gegeven om er korter op te reageren en te verwijzen naar Van der Sar zijn interview. In plaats van de eerste te zijn die namens Ajax vragen over de kwestie beantwoordt.Is hoe dan ook standaard dat ze bij espn vooraf met de trainer praten en uiteraard was het hoe dan ook over Overmars gegaan.
Zou zelfs beter zijn. Ten eerste omdat het de juiste persoon zou zijn. Ten tweede omdat je nu afhankelijk van de trainers bent. Waar Ten Hag het erg sterk deed was dat niet het geval bij Heitinga.De tweede, Heitinga eerder ook al.
Maar het zou inderdaad geen kwaad kunnen als Sar voor de microfoon verschijnt.