Ajax Nieuwstopic

De Wolf

Well-known member
Supporters van PSV hebben al creatief ingespeeld op de situatie.

Bij een club uit Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam
Bij een club uit Amsterdam, werkt een hele vieze man.
Hij stuurt naar, hij stuurt naar, hij stuurt naar elke chick
Een foto, een foto, een foto van zijn pik.

erka

Well-known member
Van der Sar mag ook wel opstappen. Hoe kan hij dit niet geweten hebben als hij dag in dag uit met Overmars samenwerkt? Dan sta je toch gewoon keihard te liegen?

Mario

Well-known member
Dat liedje ontving ik gistermiddag al van een Feyenoord supporter, dus is niet origineel van PSV.

SanMark.

Well-known member
Van der Sar mag ook wel opstappen. Hoe kan hij dit niet geweten hebben als hij dag in dag uit met Overmars samenwerkt? Dan sta je toch gewoon keihard te liegen?
Of Overmars hem zulke dingen laat zien. Ik kan genoeg andere argumenten verzinnen waarom hij eventueel zou moeten opstappen maar daar zit deze niet bij.

Hankie

Well-known member
Of Overmars hem zulke dingen laat zien. Ik kan genoeg andere argumenten verzinnen waarom hij eventueel zou moeten opstappen maar daar zit deze niet bij.
Hij was blijkbaar al wat langer op de hoogte en kan denk ik ook zijn spullen pakken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gister vertelde Job Knoester bij VI Vandaag dat er blijkbaar in 2019 al drie meldingen naar de leidinggevende van die vrouwen zijn gedaan en dat het dan de procedure is dat zij dat doorspelen naar Van der Sar. Dus of die leidinggevenden hebben zwaar verzaakt, of Van der Sar heeft die meldingen in de wind geslagen. In het laatste geval heeft Van der Sar dus gelogen. Het net lijkt zich wel te sluiten en het begint er sterk op te lijken dat het bijna niet anders kan dan dat Van der Sar wel degelijk van zaken op de hoogte was. In dat geval is zijn positie natuurlijk ook onhoudbaar.

Wat een shitzooi joh.

• Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Linksom rechtsom gaat er dus nog wel een kop rollen. Ajax moet natuurlijk ook de aandeelhouders en sponsors gaan pleasen.

De Wolf

Well-known member
Uiteindelijk gaat het hier toch om geld dus als ze Van der Sar moeten slachtofferen doen ze dat gewoon.

Makanaky

Well-known member
Vanavond Ajax-Vitesse! Ik ga kijken! Inclusief voorbeschouwing! Met hopelijk Ajaxhoofd-JJvG en Marzipano Fink!

JMD

Well-known member
Echt PSV niveau ja.
Precies. Andere supportersgroepen hadden gezongen over bommen op Rotterdam of alle Joden aan het gas ofzo... Of die doen meer dan 20 jaar na dato nog steeds vuurwerkgeluiden na als ze tegen Twente spelen. ;)

Bovenaan