SanMark.
Well-known member
Daar zullen we de komende dagen nog wel achterkomen als er meer verhalen naar buiten komen.vd Sar doet een Molletje: ik wist nergens van.
Daar zullen we de komende dagen nog wel achterkomen als er meer verhalen naar buiten komen.vd Sar doet een Molletje: ik wist nergens van.
vd Sar doet een Molletje: ik wist nergens van.
Die wil het inderdaad maar niet begrijpen.Nou hopelijk heeft hij Derksen inmiddels ingehuurd voor zijn verdediging.
Ik moest er wel mee lachen. Nu is de vraag of je dat moet doen bij een wedstrijd tegen NAC
Of Overmars hem zulke dingen laat zien. Ik kan genoeg andere argumenten verzinnen waarom hij eventueel zou moeten opstappen maar daar zit deze niet bij.Van der Sar mag ook wel opstappen. Hoe kan hij dit niet geweten hebben als hij dag in dag uit met Overmars samenwerkt? Dan sta je toch gewoon keihard te liegen?
Hij was blijkbaar al wat langer op de hoogte en kan denk ik ook zijn spullen pakken.Of Overmars hem zulke dingen laat zien. Ik kan genoeg andere argumenten verzinnen waarom hij eventueel zou moeten opstappen maar daar zit deze niet bij.
Precies. Andere supportersgroepen hadden gezongen over bommen op Rotterdam of alle Joden aan het gas ofzo... Of die doen meer dan 20 jaar na dato nog steeds vuurwerkgeluiden na als ze tegen Twente spelen.Echt PSV niveau ja.