Dat was de druppel waarschijnlijk. NRC is al langer bezig met een verhaal en daar was vdSar van op de hoogte.Dat was nav die BOOS uitzending, niet nav Overmars, toch?
Oh, slecht gehandeld dan, zoiets moet je gelijk de kop indrukken.Dat was de druppel waarschijnlijk. NRC is al langer bezig met een verhaal en daar was vdSar van op de hoogte.
Oh, slecht gehandeld dan, zoiets moet je gelijk de kop indrukken.
Wel typisch voetbalwereldmannenmachogedrag, benieuwd of er nog meer beerputten open gaan na die van Ajax. Zou mij eerder verbazen wanneer dat niet gebeurt dan wel.
Persoonlijk denk ik dat dat niet exclusief iets voor Ajax is.Persoonlijk denk ik dat dit nog maar het begin is voor Ajax. Daar zullen nog veel meer macho's rondlopen die denken dat ze het hebben uitgevonden.
Ze zijn er nog niet mee naar buiten gekomen. Het is geen Telegraaf.Iemand dat artikel van NRC kunnen lezen?
Het zou ook mij niet verbazen dat het ook bij die arrogante Friezen zou gebeuren.Persoonlijk denk ik dat dat niet exclusief iets voor Ajax is.
Gelukkig gedijt Ajax prima bij ophef, dus kampioen zijn we al, de beker en de CL moet nu ook wel lukken.
Staat al online. Hoorde ik net op de radio.Ze zijn er nog niet mee naar buiten gekomen. Het is geen Telegraaf.
Misschien in Dalfsen volgende week pas.Staat al online. Hoorde ik net op de radio.
Zijn gedrag kon gedijen binnen de cultuur van de club, blijkt uit gesprekken die NRC voerde met elf vrouwen.
We hebben nog steeds geen internet.Misschien in Dalfsen volgende week pas.
Inmiddels gelezen. Lijkt me toch dat dit intern al wel even bekend was. Daarnaast dus ook een speler die oneerbare voorstellen deed.De appjes van Marc Overmars werden almaar dwingender
Grensoverschrijdend gedrag: Gedurende langere tijd verstuurde de directeur voetbalzaken van Ajax grensoverschrijdende berichten aan vrouwelijke werknemers. Zijn gedrag kon gedijen binnen de cultuur van de club, blijkt uit gesprekken die NRC voerde met elf vrouwen.www.nrc.nl
Dat is misschien wel het ergste aan dit verhaal.Het meest erge is dat kut media praatje van Overmars.
Het ergste van dit verhaal is dat al geruime tijd vrouwen worden lastig gevallen en die dat niet durven te vertellen.Dat is misschien wel het ergste aan dit verhaal.
Op zondag precies nadat alle praatprogramma's klaar zijn, de kranten bijna naar de drukker gaan een uitgebreid statement naar buiten brengen waarin uitgebreid wordt ingegaan op zijn prestaties voor Ajax.
Als je het echt zo erg vind dan houdt je het op een kort statement en gun je de pers ook de kans om hier vragen over te stellen.
In de mannenwereld die het voetbalwereldje is is dit de eerste maar zeker niet de laatste zaak, daar durf ik wel een doosje kroketten onder te verwedden.Inmiddels gelezen. Lijkt me toch dat dit intern al wel even bekend was. Daarnaast dus ook een speler die oneerbare voorstellen deed.
Waarom komen zij er dan niet eerder mee ?Volgens Vincent Schildkamp en Sjoerd Mossou was het al jaren bekend dat dit binnen Ajax speelde.
vd Sar is dus binnenkort ook weg.