Ajax Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Zullen vast wel meer directeuren van bedrijven hebben gedaan, maar wel goed van Van der Sar de oproep per e-mail n.a.v. BOOS.
 

Abubakari

Well-known member
Ongelofelijk idd.

“Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden"

Waar zit je dan met je verstand? Ik stuur een foto van mijn lul en als iemand daarover aan de bel trekt realiseer ik me pas dat dit niet kan, echt wat een idioot ben je dan.
Wat een lul.
 

leo1949

Well-known member
Tsja ook voor een Ajaxied is jeuk erger dan pijn.
Maar het is natuurlijk ook vreselijk stom dat je zoiets gaat doen.
 

zwammy

Well-known member
Ziggo al gestopt als sponsor of is dit weer net te belangrijk om op te stoppen en zien we het door de vingers?
 

SanMark.

Well-known member
Ziggo al gestopt als sponsor of is dit weer net te belangrijk om op te stoppen en zien we het door de vingers?
Het lijkt er niet op dat het op structurele basis was met meerdere mensen , en hoe de verhalen nu naar buiten komen lijkt het erop dat Ajax aardig snel heeft gereageerd op de gehele situatie.

Maar goed dat is ook maar mijn invulling van wat ik hier sinds gister over gelezen heb.
 

SanMark.

Well-known member
 

Eef de Kip

Well-known member
Die lopen echt niet weg hoor maar goed, als het al zo is dan hebben we morgen weer een andere sponsor, 365Bet ofzo, die betalen nog meer dus alleen maar goed.
 

zwammy

Well-known member
Blijft een bijzonder iets dat zo'n groot bedrijf de sponsers houdt en bij de kleinere het blijkbaar een stuk makelijker gaat, maar goed, sowieso een vreemd verhaal nog want meerdere vrouwen lastig gevallen en naar 1 zelfs z'n lulleke gestuurd. En dan pas bekend na een mail over een vertrouwenspersoon. Iedere boerenlul weet dat er bij elk bedrijf een vertrouwenspersoon is. We wachten de rest van de details maar af.
 

zwammy

Well-known member
Welk kleinere bedrijf dan?

Nou als voorbeeld die dochter van Meiland die gecanceld werd omdat haar moeder wat dingen op tv gezegd had die volgens het woke deel van Nederland niet door de beugel kon.

Nu heb je een directeur die wel een stukje verder over de schreef gaat en dan is het bla bla. Luister mij maakt het echt niet uit dat het Ajax is want als de Jong het was geweest had Jumbo ook echt wel een lulverhaal klaar. Maar hypocriet is het natuurlijk wel.
 

Abubakari

Well-known member
Verschil is dat Ajax niet (alleen) Overmars is en dat bij the Voice zo’n beetje iedere bekende medewerker rare dingen deed.
Ik denk dat dit volgende week oud nieuws is. Overmars weg en over tot de orde van de dag. Tenzij er nu een hele beerput open gaat en er meer dickpics dan doelpunten gemaakt zijn.
 

zwammy

Well-known member
Verschil is dat Ajax niet (alleen) Overmars is en dat bij the Voice zo’n beetje iedere bekende medewerker rare dingen deed.
Ik denk fat dit volgende week oud nieuws is. Overmars weg en over tot de orde van fe dag. Tenzij er nu een hele beerput open gaat en er meer dickpics dan doelpunten gemaakt zijn.

Volgens mij had er ook een Ajacied een tijd geleden iemand neergestoken en een andere een aannemer bedreigd met z'n vriendjes.

Maar goed, akkefietjes.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij had er ook een Ajacied een tijd geleden iemand neergestoken en een andere een aannemer bedreigd met z'n vriendjes.

Ik denk niet dat sponsors daar nu nog om afhaken. Daarnaast is het appels met peren vergelijken.

Als de verantwoordelijke ontslagen is, wat wil je er verder dan nog mee? Afhakende sponsors geloof ik in dit geval ook niet in.
 
Bovenaan