Wat een lul.Ongelofelijk idd.
“Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden"
Waar zit je dan met je verstand? Ik stuur een foto van mijn lul en als iemand daarover aan de bel trekt realiseer ik me pas dat dit niet kan, echt wat een idioot ben je dan.
Ja ook vrouwen willen graag een tuintje dat er netjes en bijgehouden uitziet. 😎Tuurlijk kan dit niet, je moet zeker eerst je ballen even scheren. Misschien was dat het probleem.
Het lijkt er niet op dat het op structurele basis was met meerdere mensen , en hoe de verhalen nu naar buiten komen lijkt het erop dat Ajax aardig snel heeft gereageerd op de gehele situatie.Ziggo al gestopt als sponsor of is dit weer net te belangrijk om op te stoppen en zien we het door de vingers?
Hij stuurde dus gewoon selfies?Wat een lul.
Schijnbaar.Hij stuurde dus gewoon selfies?
Welk kleinere bedrijf dan?
Nu heb je een directeur die wel een stukje verder over de schreef gaat en dan is het bla bla.
Waarom denk je dat? Ik denk dat dit niet met een sisser afloopt.
Verschil is dat Ajax niet (alleen) Overmars is en dat bij the Voice zo’n beetje iedere bekende medewerker rare dingen deed.
Ik denk fat dit volgende week oud nieuws is. Overmars weg en over tot de orde van fe dag. Tenzij er nu een hele beerput open gaat en er meer dickpics dan doelpunten gemaakt zijn.
Volgens mij had er ook een Ajacied een tijd geleden iemand neergestoken en een andere een aannemer bedreigd met z'n vriendjes.