Ajax Nieuwstopic

SanMark.

Well-known member
Frits Barend nu ook dat dit al langer bekend is. Dan ben je toch een vuile tering jood dat je er pas mee komt als de vuile was al buiten ligt omdat je vriendjes niet wil beschadigen, maar dan later wel fijn mee trappen.

Miramar

Well-known member
Frits Barend nu ook dat dit al langer bekend is. Dan ben je toch een vuile tering jood dat je er pas mee komt als de vuile was al buiten ligt omdat je vriendjes niet wil beschadigen, maar dan later wel fijn mee trappen.
Was hij niet dezelfde Frits Barend die zijn maat in de steek liet toen de Hell's angels de studio binnen kwamen stormen?

erka

Well-known member

De Jood opmerking vind ik ongepast.

Voor de rest wel eens, lekker makkelijk mee trappen.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Jep. Of had dit intern al aangekaart. Frits Barend komt al heel lang bij Ajax, dus neem aan dat hij wel even tegen Sar kan zeggen dat dit zo niet goed gaat.

Eef de Kip

Well-known member
Godallemachtig, ben je bijna van Corona af en heb je eindelijk een beetje rust van de Gommersen en Osterhausen van deze wereld, krijg je dit en word je doodgegooid met de Barendjes. En die Marjan Olfers is ook niet van de tv af te slaan.

Max

Administrator
Forumleiding
Roeptoeteren toch gewoon het NRC verhaal? Volgens mij heb ik Mossou en Barends eerder nog horen verkondigen dat ze dit totaal niet achter Overmars hadden gezocht.

Max

Administrator
Forumleiding
Godallemachtig, ben je bijna van Corona af en heb je eindelijk een beetje rust van de Gommersen en Osterhausen van deze wereld, krijg je dit en word je doodgegooid met de Barendjes. En die Marjan Olfers is ook niet van de tv af te slaan.

Gisteren dus elf gevallen. Ik ben benieuwd or de cijfers vandaag weer verder gaan stijgen. Tijd voor maatregelen die de lijn moeten breken.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, dat was Yorbe Vertessen eerder dit seizoen die ongevraagd dickpics stuurde naar iets te jonge meisjes. Of bedoelen we die niet?

Ah, dan halen we PSV ook uit de competitie. Dan krijgen we een spannende strijd om de CL tickets tussen AZ, FC Twente en Feyenoord.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Frits Barend deed sowieso wel op z'n zachtst gezegd ongelukkige uitspraken. Dit hele voorval is een smetje voor Overmars en komt vooral omdat er tegenwoordig meer vrouwen in het mannenbolwerk voetbal werken.

FLBAbvhWYAk_ZlP

Bovenaan