Pascallovic
Well-known member
Hij zegt een keer iets.Bergkamp fikt het rapport van Ling af en benadrukt dat hij niet objectief onderzoek heeft gevoerd. Het moddergooien gaat dus nog even door.
Hij zegt een keer iets.Bergkamp fikt het rapport van Ling af en benadrukt dat hij niet objectief onderzoek heeft gevoerd. Het moddergooien gaat dus nog even door.
In een verhaal van 5/6 pagina's heeft ie het 1 alinea over de performance coaches, waar hij eigenlijk alleen stelt dat het naar zijn mening een beetje is doorgeslagen. Als er spelers daadwerkelijk individuele techniektrainingen buitenshuis volgen, valt daar nog iets voor te zeggen ook. Verder gaat het voornamelijk over de communicatieve tekortkomingen van Jonk en Ling. Als het allemaal waar is wat hij zegt kan ik goed begrijpen dat ze onderhand wel klaar waren met Jonk.Hij probeert zijn eigen hachje nog even te redden. Met het stokpaardje, ze zijn geen oud voetballers die performance coaches. Nee maar een judoka weet meer van kracht training over het algemeen, een American football player weet waarschijnlijk al meer over de skillboxes enz. Dus het gaat weer nergens over Dennis. Leuk dat je voetbal mensen wilt hebben maar dan moeten ze wel bekwaam zijn. Zo niet moet je verder kijken naar de beste optie.
Overigens bestaat een groot deel van de wedstrijd ook uit joggen. Bram leerde de spelers zo te lopen dat ze niet onnodige krachten verspeelde.
Ik zie alleen overal deze quotes voorbij komen, ik lees het blad zelf niet. Bergkamp klaagt over de communicatie skills van Jonk, terwijl Jonk duidelijk Is geweest tot mensen ineens tegen plan Cruijff werden erg grappig en toevallig allemaal.
Ik zie alleen overal deze quotes voorbij komen, ik lees het blad zelf niet. Bergkamp klaagt over de communicatie skills van Jonk, terwijl Jonk duidelijk Is geweest tot mensen ineens tegen plan Cruijff werden erg grappig en toevallig allemaal.
Dat heb je toch gezien? Door te joggen i.p.v. korte sprintjes te trekken lag het tempo doorgaans niet bijster hoog.Is het uitgewezen dat dat nut had?
Dat heb je toch gezien? Door te joggen i.p.v. korte sprintjes te trekken lag het tempo doorgaans niet bijster hoog.
Dat heb je toch gezien? Door te joggen i.p.v. korte sprintjes te trekken lag het tempo doorgaans niet bijster hoog.
Cruijff is voorgoed exit bij Ajax.
Jammer.
Dat kan je dus helemaal niet weten.
Wel gek dat de jeugdopleiding het beste uit de hervorming kwam. Als hij echt niet kan communiceren.
Wel gek dat de jeugdopleiding het beste uit de hervorming kwam. Als hij echt niet kan communiceren.