De Toekomst staat in brand.
De volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/ar...d-atleet-Bram-Som-keert-Ajax-de-rug-toe.dhtml
Wel opvallend dat men massaal opstapt. De meeste zullen net als Henk de Jong een gezin en/of hypotheek hebben.
Ik wist niet eens dat Som daar in dienst was.
Dat was een brommerrijder toch?Zijn naam werd laatst genoemd als een zeer revolutionair iets. Andere clubs hebben ook al mensen in dienst gehad met een atletiek achtergrond. Feyenoord had vroeger Van de Goolberg ofzo.
Ik meen ergens gehoord te hebben dat hij heel veel data verzamelde, die in een Excel sheet plaatste en zo kon berekenen hoe je zo lang mogelijk de bal op eigen helft kon rond laten gaan.Zijn naam werd laatst genoemd als een zeer revolutionair iets.
Ik meen ergens gehoord te hebben dat hij heel veel data verzamelde, die in een Excel sheet plaatste en zo kon berekenen hoe je zo lang mogelijk de bal op eigen helft kon rond laten gaan.
die in een Excel sheet plaatste.
:duim:
Ik meen ergens gehoord te hebben dat hij heel veel data verzamelde, die in een Excel sheet plaatste en zo kon berekenen hoe je zo lang mogelijk de bal op eigen helft kon rond laten gaan.