Ajax Nieuwstopic
Ik zet mijn vBookies in op Tsjeu La Ling.
Het beste waarvan en wie zegt dat?
Het beste waarvan en wie zegt dat?
Pfffff KNFB!De voorzitter van de KNVB wil nog wel een lijmpoging tussen Ajax en Cruijff wagen.
Daar kan ik inderdaad geen vraagteken bij zetten, maar dat ik bijna in de prehistorie en daarna in er nooit meer een talent doorgebroken waarvan gezegd kon worden die gaat de top halen.Jongens als van der Vaart, Sneijder etc waren veel beter dan de door jou genoemde jeigdproducten.
Het enige wat verbeterd is, is het banksaldo. De jeugd was v??r de revolutie al goed en sterk in Ajax I.
Het is vaak genoeg gezegd, alleen heeft vrijwel niemand het uiteindelijk bereikt.Daar kan ik inderdaad geen vraagteken bij zetten, maar dat ik bijna in de prehistorie en daarna in er nooit meer een talent doorgebroken waarvan gezegd kon worden die gaat de top halen.
Daar kan ik inderdaad geen vraagteken bij zetten, maar dat ik bijna in de prehistorie en daarna in er nooit meer een talent doorgebroken waarvan gezegd kon worden die gaat de top halen.
Meer dan 11 miljoen kost de jeugdopleiding per jaar las ik ergens ( VI of zo ?)
Dat is een bedrag wat je nog niet zo heel snel terug verdient.
Daar zitten neem ik aan de vergoedingsommen bij die zijn betaald voor jeugdspelers gehaald uit Scandinavi? en Oost-Europa? Dat is een behoorlijke smak geld. Anderzijds weet Ajax meestal wel te cashen met spelers. Is het bedrag echt zo hoog?
Soccernews.nl heeft een artikel n.a.v. een artikel in VI: http://www.soccernews.nl/news/33663...naar_11_miljoen:_talenten_geven_seizoen_glansJa het verbaasde mij ook.
Weet even niet meer waar ik het gelezen heb.
Veel?Wat doen ze met zo veel geld?