Als je weet dat hun feitelijk de macht hebben wat er in het stadion gebeurt, is het helemaal niet raar.Blijf apart vinden, dat mensen voor andere mensen bepalen of ze naar binnen mogen of niet.
Als het al decennia zo is, wen je er wel aan.En daarom is dat normaal? Je hebt een seizoenkaart of kaartje gekocht en die mafkezen laten je er niet in. Omgekeerde wereld.
Je kunt het een beetje vergelijken dat als supporters een trainer weg willen hebben, ze het stadion bestormen en het veld op willen om verhaal te halen.Ok. Ik had mooi een seizoenkaart genomen in een ander vak.
Ok. Ik had mooi een seizoenkaart genomen in een ander vak.
Je kunt het een beetje vergelijken dat als supporters een trainer weg willen hebben, ze het stadion bestormen en het veld op willen om verhaal te halen.
Het gaat niet om het kaartje. Het gaat om de macht die ze al dan niet denken te hebben.Hoe kan je dat vergelijken? Die hebben geen kaartje gekocht.
Pff, komende zaterdag weer zogenaamde protestacties door de eerste helft weg te blijven van vak410 en de F-Side. Wederom duperen ze de spelers die er niks aan kunnen doen dat er een chaos is.
Als het protest van vak410 hetzelfde resultaat heeft als tegen PSV hoor je mij niet klagen...![]()
Er wordt door Ajax er alles aan gedaan om de onschuldige supporters ook vrij te laten spreken, echter ligt het niet bij Ajax op dit moment maar bij justitie. Alleen Ajax probeert met man en macht aan te tonen dat de meeste mensen onschuldig zijnWaarom is Vak 410 dan weer terug?
:duim:Het zijn ook allemaal van die lieve jongetjes......