De puinhopen komen langzaam maar zeker naar buiten. Binnenkort maar weer een nieuwe revolutie starten met 4 landstitels tot gevolg.
Heeft nog lang geduurd als Jonk al meer dan een jaar niet meer praat met de rest. Verder inderdaad wel typisch dat er shit over Overmars naar buiten komt. Wel enorm dom van Overmars.
Dat laatste ligt er aan. Als Overmars dat zelf heeft beslist, ja. Als hij het samen met anderen beslist heeft, nee. Misschien had dat bedrijf wel de beste offerte/beste kwaliteit etc. Als dat het geval is, zou je dan niet met dat bedrijf mogen werken omdat 1 bestuurslid daar een familieband mee heeft?
Op 6 juni 2013 vroeg de projectleider per mail om opheldering over de verbouwing van de kleedkamers en het gunnen aan de duurste en minst professionele ondernemer. 'Naar aanleiding van onze meetings waarin toch was afgesproken dat het om de prijs-kwaliteitverhouding zou gaan, snap ik deze beslissing niet', schrijft hij. Volgens hem zijn de twee andere bedrijven die een offerte uitbrachten beter: 'Op basis van het offertetraject is mijn conclusie dat TBP en A3 veel professioneler zijn (meer initiatief, meedenken, groter, snel in aanleveren gegevens) en dus ook veel goedkoper.'
Ik begrijp dat nu al duidelijk is dat Overmarsl de boel belazerd heeft?
De bank? Overmars? De verbouwde kleedkamers? Wim Jonk?De fik erin.
De bank? Overmars? De verbouwde kleedkamers? Wim Jonk?
Gewoon weg, iedereen weg, hele club weg!!!Ja, doe maar. Dan heb je dat maar vast gehad.
Allemaal de schuld van Blind.
Volgens Keizer staat er nog een hoop te beuren:
http://www.vi.nl/nieuws/de-grote-explosie-gaat-binnenkort-plaatsvinden-1.htm
'De Cruijff-revolutie is niet gelukt of mislukt. Het heeft nooit een kans gekregen, omdat de uitvoerders hun eigen gang gingen'