Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Niet onbelangrijk:

Oorlog bij Ajax: De Toekomst steunt Jonk en Cruijff en zoekt confrontatie

De medewerkers van de jeugdopleiding van Ajax hebben donderdag een zeer duidelijk statement gemaakt richting de directie van Ajax. In tegenstelling tot de directie staat iedereen bij de jeugdopleiding pal achter de plannen van Wim Jonk en Johan Cruijff.

Ajax heeft Jonk afgelopen dinsdag ontslagen, maar het hoofd opleidingen van de Amsterdammers gaat niet akkoord met dat ontslag en stapt naar de rechter. Volgens Jonk is het juist de directie die de nagekomen afspraken weigert na te komen en de oud-profvoetballer wordt gesteund door Johan Cruijff, die het hele plan van aanpak voor Ajax liet optekenen.

Op jeugdcomplex De Toekomst heeft men overal waar het kan edities van De Telegraaf verspreid om op die manier duidelijk te maken dat Jonk en Cruijff de volledige support genieten. Door het duidelijke signaal wordt eens te meer duidelijk dat er bij Ajax verschillende kampen zijn in de top die lijnrecht tegenover elkaar staan.

www.soccernews.nl
 

Fabian

Active member
Die doet toch al ruim een jaar waar hij zelf zin in heeft? Ik ben benieuwd of hij kapt zodra het duidelijk is dat hij er niet meer voor wordt betaald.

Hij krijgt nog betaald en voorlopig staat er niet meer dan een afspraak om over de afwikkeling van het afscheid te praten.
 

Batigoal

Well-known member
Dit wordt zo wel een serieuze situatie die de club in twee?n splijt. Zonde dat het nooit eens rustig kan verlopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij krijgt nog betaald en voorlopig staat er niet meer dan een afspraak om over de afwikkeling van het afscheid te praten.

Hopelijk maakt onderdeel van het afscheid wel een mooie afscheidsronde in de ArenA uit.
 

JMD

Well-known member
Maar Overmars, Bergkamp en Sar zijn er toch neergezet als gevolg van het Plan Cruijff??
 

JMD

Well-known member
Die gaan dus hun eigen weg en houden zich niet aan de afspraken.

Dus eigenlijk voldoen de personen wel aan het Plan Cruijff, maar denken diegenen die er door Cruijff zijn neergezet op dat moment 'zoek het maar uit Jopie', en hebben ze alleen Cruijff gebruikt om zelf aan de macht te komen??

Alleen zie ik dat laatste nou niet echt voor me met Sar en Bergkamp, dat lijken mij nou niet echt machtsgeile mensen, juist tegenovergesteld.
 

Fabian

Active member
Dus eigenlijk voldoen de personen wel aan het Plan Cruijff, maar denken diegenen die er door Cruijff zijn neergezet op dat moment 'zoek het maar uit Jopie', en hebben ze alleen Cruijff gebruikt om zelf aan de macht te komen??

Alleen zie ik dat laatste nou niet echt voor me met Sar en Bergkamp, dat lijken mij nou niet echt machtsgeile mensen, juist tegenovergesteld.

Ze volgen in ieder geval niet het beleid van Cruijff. Wellicht heeft dat ook zijn redenen.

Het is wel opmerkelijk dat de persoon die wel het beleid van Cruijff uitvoert nu wordt beschouwd als afvallige.
 

Jozsef

New member
Edwin van der Sar was niet blij met de kranten op De Toekomst en heeft ze van de deuren getrokken. Die waren daar massaal opgehangen door personeel.
Hahaha! Het lijkt wel een kleuterklas daar. Prima zo, dat Bayernmodel. :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Komt lijkt me voornamelijk voort uit het feit dat Cruijff geen offici?le functie bekleedt. Het zijn stuk voor stuk grote voetballers geweest en het is logisch dat ze op een gegeven moment ook hun eigen idee?n erdoor willen drukken.
 

JMD

Well-known member
Edwin van der Sar was niet blij met de kranten op De Toekomst en heeft ze van de deuren getrokken. Die waren daar massaal opgehangen door personeel.
Hahaha! Het lijkt wel een kleuterklas daar. Prima zo, dat Bayernmodel. :duim:

Sar die boos wordt, kan dat?? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan