Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevah

New member
Zou kunnen, maar Cruijff Is altijd duidelijk geweest dat hij geen offici?le functie zal invullen bij Ajax. Hij Is bereikbaar voor advies, maar hij weet niet over de dagelijkse gang van zaken. Hem werd gevraagd naar de onrust in de club en daar heeft hij La Ling voor naar voren geschoven. Als mensen mijn advies willen en er vervolgens niks mee willen doen ga ik niet vechten om mijn advies toch op te volgen en doen ze het niet dan ga ik ook geen moeite er meer insteken.
 

JMD

Well-known member
Directie zei rapport Is af, La Ling zei van niet en op het moment dat het bijna af Is en er pijnlijke conclusies getrokken moeten worden weigert de leiding van de club elke medewerking en zo komt plan Cruijff er nooit doorheen.

De mannetjes zitten er enkel en alleen voor eigen gewin! Om kots misselijk van te worden!
Sorry hoor, maar volgens mij is het Plan Cruijff toch in die zin al geslaagd dat in de hele leiding van Ajax al mensen 'met een voetbalhart' zitten en zijn alle directieleden er toch mede op basis van dat Cruijffrapport gekomen?

Dus om nu te zeggen dat de leiding geen medewerking wil geven zodat het plan Cruijff er nooit doorheen komt is een gotspe.
 

Kevah

New member
Sorry hoor, maar volgens mij is het Plan Cruijff toch in die zin al geslaagd dat in de hele leiding van Ajax al mensen 'met een voetbalhart' zitten en zijn alle directieleden er toch mede op basis van dat Cruijffrapport gekomen?

Dus om nu te zeggen dat de leiding geen medewerking wil geven zodat het plan Cruijff er nooit doorheen komt is een gotspe.

Omdat Cruijff mensen met een voetbalhart in de leiding heeft zitten, wilt niet zeggen dat zijn plan geslaagd is. Het is maar een "klein" onderdeel van heel het plan. Dat diezelfde mensen die er nu door Cruijff zitten nu maar voor de helft gehoor geven aan de plannen van Cruijff wilt wel wat zeggen over de medewerking aan het plan Cruijff.
 

Maasveld

Well-known member
Omdat Cruijff mensen met een voetbalhart in de leiding heeft zitten, wilt niet zeggen dat zijn plan geslaagd is. Het is maar een "klein" onderdeel van heel het plan. Dat diezelfde mensen die er nu door Cruijff zitten nu maar voor de helft gehoor geven aan de plannen van Cruijff wilt wel wat zeggen over de medewerking aan het plan Cruijff.
Ik dacht dat Cruijff geen offici?le functie had.
 

JMD

Well-known member
Omdat Cruijff mensen met een voetbalhart in de leiding heeft zitten, wilt niet zeggen dat zijn plan geslaagd is. Het is maar een "klein" onderdeel van heel het plan. Dat diezelfde mensen die er nu door Cruijff zitten nu maar voor de helft gehoor geven aan de plannen van Cruijff wilt wel wat zeggen over de medewerking aan het plan Cruijff.

Misschien ook een teken aan de wand dat als de mensen die er door Cruijff voor het plan Cruijff zijn neergezet zich er uiteindelijk niet helemaal aan houden. Misschien zijn ze erachter gekomen dat het plan wel niet zo goed is al wordt beweerd?
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou heb ik met Klaassen juist het idee dat hij behoorlijk wat krediet heeft, terecht hoor want dat gehussel in een team vind ik ook niks maar bij Klaassen mag ik ondertussen wel hopen dattie het wat beter gaat doen. Waar hij vorig jaar juist een lichtpuntje was in een matig team zakt hij dit seizoen wel erg ver weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar het helpt niet als je dan weer op acht speelt, dan op zes, erna op tien en vervolgens in de spits.
 

JMD

Well-known member
Is er bij Klaassen niet gewoon wat sprake van een terugval na een flitsende start? Daar heeft elke jonge speler last van. Dan helpt het natuurlijk ook niet als je in een niet-draaiend team staat en al helemaal niet als je op veel posities wordt opgesteld. Gewoon een tijd of 10 laten staan Klaassen.
 

Pascallovic

Well-known member
Is er bij Klaassen niet gewoon wat sprake van een terugval na een flitsende start? Daar heeft elke jonge speler last van. Dan helpt het natuurlijk ook niet als je in een niet-draaiend team staat en al helemaal niet als je op veel posities wordt opgesteld. Gewoon een tijd of 10 laten staan Klaassen.
Is maar net hoe je het ziet natuurlijk. Zijn laatste half jaar vorig seizoen was al niet best, mede door een buikwandblessure en ook dit seizoen is het niet veel wat hij laat zien. Dus hoelang zit hij al niet in die terugval? Kunnen we het wel over zijn positie hebben en dat hij op veel verschillende posities wordt neergezet, maar dat valt ook wel weer mee. Bij Ajax zal hij 1 wedstrijd in de spits gespeeld hebben dit seizoen en de rest staat hij op 10 waar hij opvalt. Dan blijven er nog 2 wedstrijden in Oranje over waar hij op een andere positie gespeeld heeft, maar al met al vallen die vele posities wel mee. Niet dat ik ervoor pleit om hem eruit te halen. Maar hij valt gewoon tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan