Als Schuiteman een goed ploegje bij elkaar heeft gescout, dan moet Feyenoord Schuiteman maar ophalen. Toch wel aardig als wij ook een scoutingsapparaat opzetten.
Even serieus, de topspelers in de Oostenrijkse competitie die hun transfers verdienen naar Duitsland, straks ook weer met die Beric, die moet je als Nederlandse club toch ook gewoon weten te halen? Echt, het blijft zo frustrerend dat wij in Nederland zo weinig buiten de landsgrenzen scouten.
Absoluut. Ze hebben die Beric vorig jaar voor een ton of 7 gekocht van Sturm Graz. Dat had Feyenoord of Ajax ook kunnen doen.
Ook nog eens doorgaans goedkoper dan de van der Hoorns en Duarte, die bij elkaar dik 7 miljoen hebben gekost.Precies! Niet iedere gok zal even goed uitpakken, maar dat doen de Duartes en Van der Hoorns sowieso niet.
Het is alles wat ik mij er van had voorgesteld.Enerverende wedstrijd.
Enerverende wedstrijd.
Het is alles wat ik mij er van had voorgesteld.
Vertrouwen is nog niet erg groot bij de fans. Hoe komt dat zo? Jullie zijn toch Ajax, jullie zijn toch de besten?
Vorig jaar hebben we ook wedstrijden gewonnen. Zeg niet dat het resultaat slecht gaat zijn, echter qua voetbal geen verschil met vorige jaren.Kom kom niet zo negatief, we zijn pad 10 minuten aan de gang. Komt goed.
Kan De Boer Dijks morgen even langs Intersport sturen? Die lichtblauwe muiltjes kunnen echt niet hoor.