AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbal-Coach

Administrator
Dat wordt weer anderhalve kans, 1-0 verliezen en een Frank de Boer die "toch wel tevreden terug kan kijken".
Stel gewoon Fischer op, de enige die aan het eind van vorig seizoen nog wel eens scoorde.

Gelukkig valt er vanavond wat te punken met Buck Biloxi & the Fucks in Groningen, hoef ik dat zaaddodende kansloze kutvoetbal tenminste geen 90 minuten te aanschouwen. Echt jammer dat het grote ergeren alweer begint, lang leve de zomerstop.
Ik denk dat we er tegen Rapid gewoon uitvliegen. Uit 1-0 thuis 1-1 ofzo.
Wat is er met de positief ingestelde Abu gebeurd? Kom op man. 0-3 vanavond.

HUP Ajax!

0d5b966b6dfdf678c6dd108cc64c1e2a.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Twee of drie seizoenen heeft Ajax talenten als Cerny en Muric gehaald en zelf zal men toch ook wel jeugdspelers hebben opgeleid. Waarom wordt gewoon niet de volgende buitenspeler doorgeschoven?

Menig en Muric hebben een uitstekende voorbereiding gedraaid. Die eerste speelt inmiddels op huurbasis bij Zwolle en die tweede mag zijn wedstrijdjes bij de beloften af gaan werken. En dus gewoon een middenvelder linksbuiten. Omdat het kan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Menig en Muric hebben een uitstekende voorbereiding gedraaid. Die eerste speelt inmiddels op huurbasis bij Zwolle en die tweede mag zijn wedstrijdjes bij de beloften af gaan werken. En dus gewoon een middenvelder linksbuiten. Omdat het kan.

Het beleid van Ajax wat ze op papier hebben gezet is geweldig. Pas ik ook standaard toe in Football Manager. In de praktijk maken ze vreemd keuzes.
 

Pascallovic

Well-known member
Twee of drie seizoenen heeft Ajax talenten als Cerny en Muric gehaald en zelf zal men toch ook wel jeugdspelers hebben opgeleid. Waarom wordt gewoon niet de volgende buitenspeler doorgeschoven?
Ach je begint de voorbereiding met 3 spelers voor linksbuiten te weten Fischer, Kishna en Menig. 3 dagen voor de wedstrijd raakt er 1 geblesseerd, verhuur je de ander en de laatste verkoop je. Ondertussen heb je nog ergens een nieuw gokje gehaald die ook geblesseerd is. Wat een beleid. Inderdaad heb je gewoon Cerny, Muric en Meleg rondlopen die zogenaamd supertalent waren. Het zal allemaal wel heel logisch en goed doordacht zijn.

Speelt Ajax niet gewoon 4-4-2 vanavond?
Dat zou betekenen dat Frank de volledige voorbereiding in de prullenbak gooit. Zou ook leuk zijn. Een versterkt middenveld tegen Rapid Wien.
 

SanMark.

Well-known member
Ach je begint de voorbereiding met 3 spelers voor linksbuiten te weten Fischer, Kishna en Menig. 3 dagen voor de wedstrijd raakt er 1 geblesseerd, verhuur je de ander en de laatste verkoop je. Ondertussen heb je nog ergens een nieuw gokje gehaald die ook geblesseerd is. Wat een beleid. Inderdaad heb je gewoon Cerny, Muric en Meleg rondlopen die zogenaamd supertalent waren. Het zal allemaal wel heel logisch en goed doordacht zijn.


Dat zou betekenen dat Frank de volledige voorbereiding in de prullenbak gooit. Zou ook leuk zijn. Een versterkt middenveld tegen Rapid Wien.

En volgend jaar aan het eind van dit seizoen word ons weer verweten dat we dachten met twee vingers in de neus kampioen zouden worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Vertrouwen is nog niet erg groot bij de fans. Hoe komt dat zo? Jullie zijn toch Ajax, jullie zijn toch de besten?
We kijken anderhalf jaar echt naar helemaal niks en krijgen nu al een jaar te horen dat het allemaal beter moet maar we zien ondertussen helemaal niks veranderen. Hopelijk staat het achterin een beetje degelijk en schiet Rapid in eigen doel.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax!

Eerst even de eerste minuten afwachten voordat we zuur gaan posten. Er komen nog genoeg momenten om kritiek te hebben op ons aller Ajax en de opstelling slaat natuurlijk nergens op, maar toch heb ik er weer eens zin in!
 

JFK

Well-known member
Even de opstelling bekeken, maar die ziet er prima uit! Ik heb er best vertrouwen in op een goede afloop.
 

Abubakari

Well-known member
Wat is er met de positief ingestelde Abu gebeurd? Kom op man. 0-3 vanavond.

Murw gebeukt door het structureel slechtste voetbal wat ik Ajax in 35 jaar heb zien spelen. Op papier lijkt het nog wat, maar op gras is het al heel 2015 en grote delen van 2014 volslagen Ajax onwaardig. En wat komt er dan bij nadat je al tijden hooguit 3 kansen per wedstrijd cre?ert? Een paar overbodige niksnutten uit de PL en Bundesliga, een versleten Heitinga en n?g maar weer een middenvelder voor 6 miljoen.
Dat wordt dit seizoen helemaal niks cq een herhaling van het vorige seizoen. Droog en saai kutvoetbal met nauwelijks kansen en per seizoenshelft twee of hooguit drie uitschieters.
 

de waan

Well-known member
We kijken anderhalf jaar echt naar helemaal niks en krijgen nu al een jaar te horen dat het allemaal beter moet maar we zien ondertussen helemaal niks veranderen. Hopelijk staat het achterin een beetje degelijk en schiet Rapid in eigen doel.

En ik wilde nog wel gaan kijken vanavond.
 
G

Gast

Guest
Sch?ne zal zich wel behoorlijk gepiepeld voelen. Vorig jaar verlengde hij met twee jaar en nu staat hij niet eens in de basis, ondanks dat de twee linksbuitens niet fit genoeg zijn. In de spits moet hij niet willen staan en voor het middenveld lijkt hij niet in aanmerking te komen. Tenslotte heeft hij op rechtsbuiten El Ghazi voor zich.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan