Eef de Kip
Well-known member
Red Bull... geeft me vleugels alleen al als ik er aan denk.
het is Rapid
Red Bull... geeft me vleugels alleen al als ik er aan denk.
Toch altijd wel een beetje mijn club geweest, Rapid Wien.
Onana mee naar Oostenrijk, vanwege kuitklachten bij Cilessen. Erg toevallig zo vlak voor een CL-wedstrijd.
Is die regel veranderd? Want volgens mij is het zo dat als Cillessen met Ajax in de voorronde speelt en Ajax de CL haalt, Cillessen niet speelgerechtigd is voor een andere club in de groepsfase.Waarom ? Want als Cillessen verkocht word en hij heeft CL gevoetbald voor Ajax mag hij ook nog wel voor een andere club uitkomen in de CL.
Is die regel veranderd? Want volgens mij is het zo dat als Cillessen met Ajax in de voorronde speelt en Ajax de CL haalt, Cillessen niet speelgerechtigd is voor een andere club in de groepsfase.
Is die regel veranderd? Want volgens mij is het zo dat als Cillessen met Ajax in de voorronde speelt en Ajax de CL haalt, Cillessen niet speelgerechtigd is voor een andere club in de groepsfase.
Afgaande op de voorbereiding leek dit het te gaan worden: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Fischer.Voorbereiding niet zo gevolgd, maar dit is het beste wat Ajax op dit moment heeft?
Dat laatste, dat was de broodnodige ervaring die gehaald moest worden. Omdat het ontbrak.Is Heitinga geblesseerd of zit hij nu bij Ajax ook al op de bank?
Is Heitinga geblesseerd of zit hij nu bij Ajax ook al op de bank?