AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Onana mee naar Oostenrijk, vanwege kuitklachten bij Cilessen. Erg toevallig zo vlak voor een CL-wedstrijd.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom ? Want als Cillessen verkocht word en hij heeft CL gevoetbald voor Ajax mag hij ook nog wel voor een andere club uitkomen in de CL.
Is die regel veranderd? Want volgens mij is het zo dat als Cillessen met Ajax in de voorronde speelt en Ajax de CL haalt, Cillessen niet speelgerechtigd is voor een andere club in de groepsfase.
 

Pascallovic

Well-known member
Opstelling Ajax: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Gudelj, Klaassen, Bazoer; El Ghazi, Milik, Sinkgraven.

Goh we gaan weer met middenvelders op de vleugels kloten. Niet de plek waar een Sinkgraven het beste tot zijn recht komt.
 

Pascallovic

Well-known member
Voorbereiding niet zo gevolgd, maar dit is het beste wat Ajax op dit moment heeft?
Afgaande op de voorbereiding leek dit het te gaan worden: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Fischer.

Echter zijn Fischer en diens vervanger Younes nu niet fit genoeg om te starten. Dus volgens Frank hebben we schijnbaar niet beter dan dit.

Het roer moest om en uiteindelijk krijg je nagenoeg hetzelfde als wat vorig jaar beschikbaar was en geen aantrekkelijk voetbal kon brengen. Lijkt mij niet dat dit met een paar maanden vakantie is opgelost. In de breedte is het wel redelijk gelijkwaardig wat er gebracht kan worden, maar kwalitatief was het afgelopen jaren te matig en dat is niet opgelost met breedte aankopen.
 

Abubakari

Well-known member
Dat wordt weer anderhalve kans, 1-0 verliezen en een Frank de Boer die "toch wel tevreden terug kan kijken".
Stel gewoon Fischer op, de enige die aan het eind van vorig seizoen nog wel eens scoorde.

Gelukkig valt er vanavond wat te punken met Buck Biloxi & the Fucks in Groningen, hoef ik dat zaaddodende kansloze kutvoetbal tenminste geen 90 minuten te aanschouwen. Echt jammer dat het grote ergeren alweer begint, lang leve de zomerstop.
Ik denk dat we er tegen Rapid gewoon uitvliegen. Uit 1-0 thuis 1-1 ofzo.
 

Lord Flash

New member
Aparte variant, we gaan zien hoe het ingevuld gaat worden. Ik ben vooral benieuwd hoe Riedewald en Tete na een goede voorbereiding het gaan doen in het echte werk.

En verder geen gemainzuurpruim hier, we gaan gewoon door :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Twee of drie seizoenen heeft Ajax talenten als Cerny en Muric gehaald en zelf zal men toch ook wel jeugdspelers hebben opgeleid. Waarom wordt gewoon niet de volgende buitenspeler doorgeschoven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan