AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbal-Coach

Administrator
Murw gebeukt door het structureel slechtste voetbal wat ik Ajax in 35 jaar heb zien spelen. Op papier lijkt het nog wat, maar op gras is het al heel 2015 en grote delen van 2014 volslagen Ajax onwaardig. En wat komt er dan bij nadat je al tijden hooguit 3 kansen per wedstrijd cre?ert? Een paar overbodige niksnutten uit de PL en Bundesliga, een versleten Heitinga en n?g maar weer een middenvelder voor 6 miljoen.
Dat wordt dit seizoen helemaal niks cq een herhaling van het vorige seizoen. Droog en saai kutvoetbal met nauwelijks kansen en per seizoenshelft twee of hooguit drie uitschieters.
Ik heb wel vertrouwen in het seizoen en deze wedstrijd. Geen idee waar dit opgebasseerd is, maar we gaan gewoon knallen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Schuiteman een goed ploegje bij elkaar heeft gescout, dan moet Feyenoord Schuiteman maar ophalen. Toch wel aardig als wij ook een scoutingsapparaat opzetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk 'gewoon' 1-3. Rapid Wien gaat teveel z'n best doen om Salzburg te kopi?ren en loopt daardoor gruwelijk in het mes.
 

erka

Well-known member
Rapid Wien is wel een echte mooie oude club waarbij het als even belangrijk wordt er zo 50.000 man zitten, zoals vandaag ook.

Maar goed, hup Ajax natuurlijk!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sure. Wedstrijd op SMS6, dus Leo 'tik tik tik' Oldenburger doet het commentaar. :(
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schuiteman heeft zeer zeker oog voor lekker eten zo te zien.

Niet dat het in Oostenrijk met wintersport heel erg van eten komt, maar de keren dat je een maaltijd voor je neus krijgt dan is dat wel velen malen beter dan in Frankrijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan