AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Dat is een onomkeerbaar fenomeen geworden. Kazim had vorige week oerlelijke roze fluoriserende schoenen aan. Het is een verschrikking.
Bij gekleurde schoenen heb ik me allang neergelegd, maar zorg er dan in ieder geval voor dat het een beetje bij het tenue past.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zie tegenwoordig alle kleuren van de regenboog voorbij komen. Laatst kwam er een overzicht van alle gescoorde vrije trappen van Depay. Ik geloof dat ik 6 kleuren voorbij zag komen.
 

Cees

New member
Die heeft Gudelj nu aan. Fluoriscerend is wel in zo te zien.


Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk
 

Janssen

Well-known member
Aandoenlijk hoe de achterhoede alles voetballend probeert op te lossen.

Ram die bal toch eens weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iedereen heeft nu toch al gezien dat die linksback van Rapid er echt helemaal niks van kan? Ik zou 'm vol onder druk zetten. Hup, El Ghazi direct aanspelen en de ??n tegen ??n laten doen. Of de combinatie zoeken met Tete. Hoe dan ook, daar liggen de kansen.

Je zou verwachten dat ze het zien. Ik begreep vooraf dat beide backs er niets van kunnen. Dan moet je gewoon met twee buitenspelers gaan spelen en die veelvuldig aanspelen. Maar balletje breed geven en gaan wachten kan natuurlijk ook.
 

erka

Well-known member
Ajax maakt zichzelf weer volstrekt belachelijk. amper inzet en beleving en al helemaal geen fatsoenlijk voetbal.

Als ze zo bescheten doorvoetballen dan gaan ze dit gewoon verliezen hoor.
 

Maasveld

Well-known member
Ajax maakt zichzelf weer volstrekt belachelijk. amper inzet en beleving en al helemaal geen fatsoenlijk voetbal.

Als ze zo bescheten doorvoetballen dan gaan ze dit gewoon verliezen hoor.
Gelukkig heeft de trainer pas geleden zijn contract verlengd.
 

Pascallovic

Well-known member
Moet ik die bal in de muur van Gudelj meetellen als schot, anders zijn het 0 schoten in het eerste kwart van de wedstrijd van Ajax. Sowieso 0 kansen gecreerd en 0 keer in de 16 van de tegenstander geweest.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax maakt zichzelf weer volstrekt belachelijk. amper inzet en beleving en al helemaal geen fatsoenlijk voetbal.

Als ze zo bescheten doorvoetballen dan gaan ze dit gewoon verliezen hoor.

Welnee. Wat Janssen zegt, Rapid kan er ook weinig van. Ajax loopt er zo een keer doorheen en maakt simpel de 0-1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan