7 jaar geleden won je dit soort potjes met 5-0 en mocht Sarpong of Donald de laatste maken. Nu cre?r je 0 kansen of mogelijkheden in 37 minuten.
Milik en balvast, yeah right.Je hebt Milik toch?
Doel meer op een wedstrijd tegen Slovan Bratislava in die tijd. Deze tegenstander is echt niet beter dan Slovan toen.8 jaar terug verloor Ajax in de voorronde CL van Slavia Praag...
Je moet toch echt langer terug... Rond de eeuwwisseling ooit nog 9-0 tegen Maribor, of mid jaren 80 tegen Luxemburgers 14-0 als ik me niet vergis. (return wel een gelijkspel)
De heenwedstrijd was toen 0-0 en de return 14-08 jaar terug verloor Ajax in de voorronde CL van Slavia Praag...
Je moet toch echt langer terug... Rond de eeuwwisseling ooit nog 9-0 tegen Maribor, of mid jaren 80 tegen Luxemburgers 14-0 als ik me niet vergis. (return wel een gelijkspel)
Milik en balvast, yeah right.
De heenwedstrijd was toen 0-0 en de return 14-0
De laatste balvaste spits was Pantelic? Zonde dat ze die dan maar een jaartje bij Ajax hebben laten voetballen.
De laatste balvaste spits was Pantelic? Zonde dat ze die dan maar een jaartje bij Ajax hebben laten voetballen.
Op dit moment loopt er geen enkele spits in de Eredivisie rond die zo goed is als Pantelic destijds.
Wat een gaap-helft, zeg. En we worden ook door deze tegenstander gewoon keurig uitgeschakeld, let er maar op.
Wat een gaap-helft, zeg. En we worden ook door deze tegenstander gewoon keurig uitgeschakeld, let er maar op.
Ik begin ook te vrezen dat dit wel eens heel vervelend kan worden.
Zolang je geen tegengoals te verwerken krijgt vandaag, dan zie ik het niet fout gaan.
8 jaar terug verloor Ajax in de voorronde CL van Slavia Praag...