AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
7 jaar geleden won je dit soort potjes met 5-0 en mocht Sarpong of Donald de laatste maken. Nu cre?r je 0 kansen of mogelijkheden in 37 minuten.
 

JMD

Well-known member
7 jaar geleden won je dit soort potjes met 5-0 en mocht Sarpong of Donald de laatste maken. Nu cre?r je 0 kansen of mogelijkheden in 37 minuten.

8 jaar terug verloor Ajax in de voorronde CL van Slavia Praag...

Je moet toch echt langer terug... ;) Rond de eeuwwisseling ooit nog 9-0 tegen Maribor, of mid jaren 80 tegen Luxemburgers 14-0 als ik me niet vergis. (return wel een gelijkspel)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit soort ploegjes zijn sterker geworden. Kunnen beter tactisch en gedisciplineerd in een organisatie spelen. Halen daarnaast vaak een paar aardige buitenlandse talenten. Daarnaast zijn de Nederlandse clubs minder geworden.
 

Pascallovic

Well-known member
8 jaar terug verloor Ajax in de voorronde CL van Slavia Praag...

Je moet toch echt langer terug... ;) Rond de eeuwwisseling ooit nog 9-0 tegen Maribor, of mid jaren 80 tegen Luxemburgers 14-0 als ik me niet vergis. (return wel een gelijkspel)
Doel meer op een wedstrijd tegen Slovan Bratislava in die tijd. Deze tegenstander is echt niet beter dan Slovan toen.
 

JFK

Well-known member
8 jaar terug verloor Ajax in de voorronde CL van Slavia Praag...

Je moet toch echt langer terug... ;) Rond de eeuwwisseling ooit nog 9-0 tegen Maribor, of mid jaren 80 tegen Luxemburgers 14-0 als ik me niet vergis. (return wel een gelijkspel)
De heenwedstrijd was toen 0-0 en de return 14-0
 

Max

Administrator
Forumleiding
De laatste balvaste spits was Pantelic? Zonde dat ze die dan maar een jaartje bij Ajax hebben laten voetballen.
 

Batigoal

Well-known member
De laatste balvaste spits was Pantelic? Zonde dat ze die dan maar een jaartje bij Ajax hebben laten voetballen.

Op dit moment loopt er geen enkele spits in de Eredivisie rond die zo goed is als Pantelic destijds.

Wat een gaap-helft, zeg. En we worden ook door deze tegenstander gewoon keurig uitgeschakeld, let er maar op.
 

JMD

Well-known member
Op dit moment loopt er geen enkele spits in de Eredivisie rond die zo goed is als Pantelic destijds.

Wat een gaap-helft, zeg. En we worden ook door deze tegenstander gewoon keurig uitgeschakeld, let er maar op.

Speelt Pantelic nog?
 

Mario

Well-known member
8 jaar terug verloor Ajax in de voorronde CL van Slavia Praag...

Je moet toch echt langer terug... ;) Rond de eeuwwisseling ooit nog 9-0 tegen Maribor, of mid jaren 80 tegen Luxemburgers 14-0 als ik me niet vergis. (return wel een gelijkspel)

Destijds kwamen NL team nog wel eens ver in Europa, of wonnen zelfs een Europa Cup. Nu moet je blij zijn als je de voorrondes overleeft ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan