Soms begin jij zelf al met vragen als: 'hoe speelt Blind?'. Terwijl niemand nog over Blind gepost heeft.
Ah, dus jij mag zelf uitmaken waar je wel of niet post, maar als bv Max dat doet dan verklooit hij een topic??
Het was weer helemaal niks. Maar wel 72% balbezit en bijna 600 passes. Frank zal wel tevreden zijn en we waren vast heel dominant. Ik tel 1 goede combinatie wat een strafschop opleverde. De rest was zomeravond voetbal. Die halve finale gaan we halen.
Ben jij commentator bij LdL?Het was weer helemaal niks. Maar wel 72% balbezit en bijna 600 passes. Frank zal wel tevreden zijn en we waren vast heel dominant. Ik tel 1 goede combinatie wat een strafschop opleverde. De rest was zomeravond voetbal. Die halve finale gaan we halen.
Ik heb niet de indruk dat ik Max z'n scheitlolligheid benader in de PSV Sectie maar wellicht kun je met een aantal voorbeelden komen? Ik kan me de laatste tijd nl niet eens herinneren dat ik zo regelmatig in de PSV sectie te vinden ben.
Daar vind jij het gewoon minder erg dan in een Ajaxsectie.Ik heb niet de indruk dat ik Max z'n scheitlolligheid benader in de PSV Sectie
Ik zou bijna zeggen: iedereen. Alleen kan ik er altijd slecht tegen als er wel uitgedeeld kan worden, maar niet ge?ncasseerd als het om de eigen club gaat.Velen hebben hun momenten.
Haha grapjas.Ik zou bijna zeggen: iedereen. Alleen kan ik er altijd slecht tegen als er wel uitgedeeld kan worden, maar niet ge?ncasseerd als het om de eigen club gaat.
Ik zou bijna zeggen: iedereen. Alleen kan ik er altijd slecht tegen als er wel uitgedeeld kan worden, maar niet ge?ncasseerd als het om de eigen club gaat.
Elke keer is er 1 te veel!
Bullshit, jij reageert op sterke, balvaste spitsen met Milik. Dat slaat als een kut op een drumstel.Het ging om goals maken...
In die tijd dat Ajax met 14-0 won van Dudelange (of was het een andere club?) waren Nederlandse clubs vaak voor de winterstop klaar in Europa.
Mijn God, wat een lijdensweg waren deze 90 minuten weer. Bij de penalty zie je goed hoe het kan, maar vervolgens zie je dit dus totaal niet meer terug. Sinkgraven laat al snel z'n koppie hangen als het even niet gaat, de verdediging had het soms opvallend lastig tegen deze matige Tsjechen, Milik is nog steeds hele wedstrijden onzichtbaar en Gudelj voegt voetballend helemaal niets toe, integendeel hij denkt dat hij de man is met de grote mooie passes en fantastische trap. Maar goed, gewonnen.
Ik vind Sinkgraven een fantastische voetballer, dat zie je bij elke balbehandeling. En je hebt gelijk, iedereen heeft op het moment veel te veel moeite met zichzelf. Er durven geen fouten gemaakt te worden uit angst voor fluitconcerten of critici.Het was echt een verschrikkelijke zaadpot.
Ik ben echt een fan van Sinkgraven en dat koppie laten hangen heb ik ook gezien. Maar wat wil je in een superjong team? Hij wordt ook niet positief gecoacht door een ervaren speler. Wie moet dat doen bij Ajax? Stel gerust die Sch?ne weer eens op!
Gudelj....tja, daar zit ik me gruwelijk aan te ergeren aan die attitude van hem. Ik heb die gozer gisteren niets goeds zien doen.
1-0 is Europees nog altijd een goed resultaat. Als Ajax niet naar de groepsfase gaat, dan ga ik in het vervolg maar Jeu de Boules kijken.