AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind Ajax vrij effectief qua kansen en kansen ga je daar krijgen.

Pascallovic

Well-known member
Het was weer helemaal niks. Maar wel 72% balbezit en bijna 600 passes. Frank zal wel tevreden zijn en we waren vast heel dominant. Ik tel 1 goede combinatie wat een strafschop opleverde. De rest was zomeravond voetbal. Die halve finale gaan we halen.

Eef de Kip

Well-known member
Soms begin jij zelf al met vragen als: 'hoe speelt Blind?'. Terwijl niemand nog over Blind gepost heeft.

Jezus, is dat het beste waar je mee kunt komen. "Soms" begin ik zelf met vragen. Hoeveel posts van mij kun je vinden waarin ik dat vraag, een paar als in sos of een stuk of 4, heel vaak?

Ah, dus jij mag zelf uitmaken waar je wel of niet post, maar als bv Max dat doet dan verklooit hij een topic??

Ik heb niet de indruk dat ik Max z'n scheitlolligheid benader in de PSV Sectie maar wellicht kun je met een aantal voorbeelden komen? Ik kan me de laatste tijd nl niet eens herinneren dat ik zo regelmatig in de PSV sectie te vinden ben.

Eef de Kip

Well-known member
Het was weer helemaal niks. Maar wel 72% balbezit en bijna 600 passes. Frank zal wel tevreden zijn en we waren vast heel dominant. Ik tel 1 goede combinatie wat een strafschop opleverde. De rest was zomeravond voetbal. Die halve finale gaan we halen.

dit dus. 1-0 is wel een goede uitslag thuis en het zal volgende week wel onvervalst countervoetbal worden. Zul je zien dat je er nog eentje maakt. Vraag me alleen af wie die moet scoren.

gevegt

Well-known member
Ben jij commentator bij LdL?

gevegt

Well-known member
Ik heb niet de indruk dat ik Max z'n scheitlolligheid benader in de PSV Sectie maar wellicht kun je met een aantal voorbeelden komen? Ik kan me de laatste tijd nl niet eens herinneren dat ik zo regelmatig in de PSV sectie te vinden ben.

Elke keer is er 1 te veel!

gevegt

Well-known member
De Boer is niet erg tevreden hoor ik op LdL. Sterker nog, hij kraakt in verhulde termen het spel aardig af.

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou bijna zeggen: iedereen. Alleen kan ik er altijd slecht tegen als er wel uitgedeeld kan worden, maar niet ge?ncasseerd als het om de eigen club gaat.

Juist ja, hanteer jij het zwaard der rechtvaardigheid maar dramaqueen. Je moet is een keer goed van bil man.

A345

New member
Mijn God, wat een lijdensweg waren deze 90 minuten weer. Bij de penalty zie je goed hoe het kan, maar vervolgens zie je dit dus totaal niet meer terug. Sinkgraven laat al snel z'n koppie hangen als het even niet gaat, de verdediging had het soms opvallend lastig tegen deze matige Tsjechen, Milik is nog steeds hele wedstrijden onzichtbaar en Gudelj voegt voetballend helemaal niets toe, integendeel hij denkt dat hij de man is met de grote mooie passes en fantastische trap. Maar goed, gewonnen.

JFK

Well-known member
Mijn God, wat een lijdensweg waren deze 90 minuten weer. Bij de penalty zie je goed hoe het kan, maar vervolgens zie je dit dus totaal niet meer terug. Sinkgraven laat al snel z'n koppie hangen als het even niet gaat, de verdediging had het soms opvallend lastig tegen deze matige Tsjechen, Milik is nog steeds hele wedstrijden onzichtbaar en Gudelj voegt voetballend helemaal niets toe, integendeel hij denkt dat hij de man is met de grote mooie passes en fantastische trap. Maar goed, gewonnen.

Het was echt een verschrikkelijke zaadpot.
Ik ben echt een fan van Sinkgraven en dat koppie laten hangen heb ik ook gezien. Maar wat wil je in een superjong team? Hij wordt ook niet positief gecoacht door een ervaren speler. Wie moet dat doen bij Ajax? Stel gerust die Sch?ne weer eens op!
Gudelj....tja, daar zit ik me gruwelijk aan te ergeren aan die attitude van hem. Ik heb die gozer gisteren niets goeds zien doen.
1-0 is Europees nog altijd een goed resultaat. Als Ajax niet naar de groepsfase gaat, dan ga ik in het vervolg maar Jeu de Boules kijken.

A345

New member
Het was echt een verschrikkelijke zaadpot.
Ik ben echt een fan van Sinkgraven en dat koppie laten hangen heb ik ook gezien. Maar wat wil je in een superjong team? Hij wordt ook niet positief gecoacht door een ervaren speler. Wie moet dat doen bij Ajax? Stel gerust die Sch?ne weer eens op!
Gudelj....tja, daar zit ik me gruwelijk aan te ergeren aan die attitude van hem. Ik heb die gozer gisteren niets goeds zien doen.
1-0 is Europees nog altijd een goed resultaat. Als Ajax niet naar de groepsfase gaat, dan ga ik in het vervolg maar Jeu de Boules kijken.
Ik vind Sinkgraven een fantastische voetballer, dat zie je bij elke balbehandeling. En je hebt gelijk, iedereen heeft op het moment veel te veel moeite met zichzelf. Er durven geen fouten gemaakt te worden uit angst voor fluitconcerten of critici.

Gudelj heb ik vanaf begin af aan een onnodige aankoop gevonden, maar ja, heel Nederland liep en loopt met hem weg. Ajax is geen AZ of NAC.

En inderdaad, als zelfs dit niet gaat lukken kunnen we er beter helemaal mee kappen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan