AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
In die tijd dat Ajax met 14-0 won van Dudelange (of was het een andere club?) waren Nederlandse clubs vaak voor de winterstop klaar in Europa.
 

JMD

Well-known member
In die tijd dat Ajax met 14-0 won van Dudelange (of was het een andere club?) waren Nederlandse clubs vaak voor de winterstop klaar in Europa.
Klopt. Mid jaren 80 stonden we zelfs 19e op de UEFA Ranglijst (die toen slechts 33 landen telde).

Schommelingen zijn van alle tijden.

Waarbij je idd wel moet aantekenen dat ver komen in de CL echt onmogelijk is geworden voor een NL ploeg.
 

erka

Well-known member
Waarbij je idd wel moet aantekenen dat ver komen in de CL echt onmogelijk is geworden voor een NL ploeg.

Onzin. Wat Apoel Nicosia en FC Basel kunnen moeten Ajax en PSV incidenteel ook kunnen. Alleen ze spelen soms zo belachelijk slecht en naief, zoals Ajax tegen Rapid Wien.
 

JMD

Well-known member
Onzin. Wat Apoel Nicosia en FC Basel kunnen moeten Ajax en PSV incidenteel ook kunnen. Alleen ze spelen soms zo belachelijk slecht en naief, zoals Ajax tegen Rapid Wien.

Ver komen is bij mij 1/2 finale. Dat is Apoel en Basel ook niet gelukt.
Ben het wel met je eens dat die 2e ronde nog haalbaar is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Net als die dooddoeners die jij op tafel gooit bij een duel van Daley Blind bedoel je. '

Je zult van mij geen dooddoeners horen over Daley Blind, het enige wat ik doe is reageren op de dooddoeners.

Dan hoef je daar dus voortaan ook niet te komen om je zure posts over PSV te strooien. Want bij de eerste zure post over Ajax schiet je al in de stress. 'Wat gij niet wilt idd... '

Dat maak ik zelf wel uit dominee. Verder heb ik totaal geen last van stress hoor.
 

JMD

Well-known member
Je zult van mij geen dooddoeners horen over Daley Blind, het enige wat ik doe is reageren op de dooddoeners.
Soms begin jij zelf al met vragen als: 'hoe speelt Blind?'. Terwijl niemand nog over Blind gepost heeft.

Dat maak ik zelf wel uit dominee. Verder heb ik totaal geen last van stress hoor.
Ah, dus jij mag zelf uitmaken waar je wel of niet post, maar als bv Max dat doet dan verklooit hij een topic??
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Sch?ne heeft weer een normaal kapsel. De idiote trend is alweer over?
 

JMD

Well-known member
Oke, je kan mopperen dat Ajax het groter had moeten winnen, maar 1-0 is Europees gewoon een goede uitslag. 1 goal daar maken en je bent er bijna.

Volgende week 18.00.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan