Klopt. Mid jaren 80 stonden we zelfs 19e op de UEFA Ranglijst (die toen slechts 33 landen telde).In die tijd dat Ajax met 14-0 won van Dudelange (of was het een andere club?) waren Nederlandse clubs vaak voor de winterstop klaar in Europa.
Waarbij je idd wel moet aantekenen dat ver komen in de CL echt onmogelijk is geworden voor een NL ploeg.
Onzin. Wat Apoel Nicosia en FC Basel kunnen moeten Ajax en PSV incidenteel ook kunnen. Alleen ze spelen soms zo belachelijk slecht en naief, zoals Ajax tegen Rapid Wien.
Ver komen is bij mij 1/2 finale. Dat is Apoel en Basel ook niet gelukt.
Ben het wel met je eens dat die 2e ronde nog haalbaar is.
Net als die dooddoeners die jij op tafel gooit bij een duel van Daley Blind bedoel je. '
Dan hoef je daar dus voortaan ook niet te komen om je zure posts over PSV te strooien. Want bij de eerste zure post over Ajax schiet je al in de stress. 'Wat gij niet wilt idd... '
Soms begin jij zelf al met vragen als: 'hoe speelt Blind?'. Terwijl niemand nog over Blind gepost heeft.Je zult van mij geen dooddoeners horen over Daley Blind, het enige wat ik doe is reageren op de dooddoeners.
Ah, dus jij mag zelf uitmaken waar je wel of niet post, maar als bv Max dat doet dan verklooit hij een topic??Dat maak ik zelf wel uit dominee. Verder heb ik totaal geen last van stress hoor.
Sch?ne heeft weer een normaal kapsel. De idiote trend is alweer over?
Sch?ne heeft weer een normaal kapsel. De idiote trend is alweer over?
opgeschoren haar aan de zijkanten zal ik nooit normaal vinden, altijd asociaal tuig kapsel.