Net als die dooddoeners die jij op tafel gooit bij een duel van Daley Blind bedoel je.Gelukkig hebben we jou nog om er nog een dooddoener tegenaan te gooien,die "lange tenen" had ik idd nog niet genoemd.
Dan hoef je daar dus voortaan ook niet te komen om je zure posts over PSV te strooien. Want bij de eerste zure post over Ajax schiet je al in de stress. 'Wat gij niet wilt idd... 'Wat kan mij PSV nou schelen joh.
Sanogo nu alweer geblesseerd.... wat een ontzettende pipo
Sanogo nu alweer geblesseerd.... wat een ontzettende pipo
Tsja, die pech kan je soms hebben. Is het erg?
Oke, dat wist ik niet. Dan is het geen pech meer inderdaad. Wel pech voor die speler natuurlijk, dat je niet lekker kan voetballen.Volgens mij heeft hij een redelijk flink medisch dossier en is hij bijna nooit lang fit geweest.
Ik snap ook echt niet dat als je zoveel geld op de bank hebt, je in een twijfelaar van Arsenal investeert zonder een koopoptie. Clubs als FC Porto weten hun centen beter aan te wenden in Zuid-Amerika.
Wat kan mij PSV nou schelen joh.
Je hebt Milik toch?Klopt, dit gaat ons boel punten kosten. Je kan toch wel een grote sterke spits vinden die een bal kan vasthouden voor 5/6 miljoen.
Ik heb werkelijk perfect beeld via Onsball zonder een enkele rimpeling. Het moet dan vast aan het apparaat liggen, want de laatste keer dat ik een slechte stream had kan ik me niet meer heugen.
Hup Ajax!
H?, dat mag niet!
Is er ook een regeling dat als minder clubs de groepsfase EL halen per land, dat het bedrag per club dan hoger wordt? Net zoals in de CL? :rumcolaa:
Het is nog niet veel.....
Dus menig Feyenoorder zou nu zeggen: de 1-0 zal zo wel vallen
Milik lijkt mij in ieder geval voldoende goals te maken. Of hij helemaal aan de kapstok eisen voldoet voor een Ajax spits weet ik niet. In ieder geval wel een voorbeeld van een slimmere huurconstructie. Daar had Ajax in ieder geval een koopoptie op.
In de competitie was dat tot nu toe wel zo....
Volgens mij is dat zo ja. De pot met TV geld wordt verdeeld per land, die moeten delen door het aantal deelnemers. Ik weet alleen niet hoe dat precies gaat met evt instromende teams later (als PSV bv instroomt in de EL na de winter)
Alleen is die TV-pot niet zo heel vol geloof ik.