AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Schrijft af en toe een aardige wielercolumn en verder vind ik als wielren dummy hem wel altijd een goed verhaal hebben bij de NOS, maar voetbal is niet zijn tak van sport.
Klopt, uitstekende wielerjournalist. Gevalletje schoenmaker blijf bij je leest.
 

Pascallovic

Well-known member
1 overwinning en Frank roept al dat de halve finale EL het doel is. Mogen we hem daar op afrekenen:rumcolaa:
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb het idee dat jij nog liever hoopt dat ze er in de voorronde al uit liggen ipv dat we die cup winnen zodat je kan zeggen 'Zie je wel, de Boer is kut.'..
Natuurlijk, dat zal het zijn. Ik wil het ongelijk van de Boer in plaats van een mooi Europa Cup toernooi voor mijn club een sloot aan punten voor het Nederlands voetbal.

Ik vind het gewoon belachelijk dat je na de afgelopen jaren waarin je over 2 wedstrijden niet kon winnen van Rapid Wien, Redbull Salzburg, Djnpr en Steaua Boekarest. Je in de afgelopen 4 jaar slechts 1 Europese uitwedstrijd hebt kunnen winnen. Dat je met droge ogen halve finale EL durft te noemen als doelstelling. Afgelopen jaren had je de loting voor zo'n doelstelling en ook toen kwam je niet eens in de buurt. Met zo'n doelstelling sta je volledig buiten de realiteit. Zorg nou maar eerst eens dat je er geen 5 om de oren krijgt tegen een zeer beperkt Rapid Wien, dat Europees niet eens zal overwinteren.
 

Abubakari

Well-known member
Ik dacht dat EL voetbal altijd op RTL7 ofzo kwam. Nu is Ajax-Jeblonacnec opeens exclusief bij Fox en dat heb ik niet meer. Nou ja, ga ik vanavond wel gewoon naar GRC, spelen sowieso veel leuker voetbal. Ik neem aan dat de eerste helft gewoon op de NOS teletekst is?
 

Abubakari

Well-known member
Wie heeft er nog Fox in de tijd van eindeloze streams?

Ik stel mij bij streams trage schokkerige beelden die soms stil blijven staan voor. Al kan dat ook aan het voetbal wat Ajax al een tijdje speelt liggen.
Laatst eens gekeken bij zo'n site die hier genoemd werd, kon je het bij Unibet op een minischerm kijken. Mijn laptop is bovendien vrij traag en dat heeft in elk geval niks met Ajax te maken.
Mijn pb box staat open voor alles wat het tegendeel bewijst.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wie heeft er nog Fox in de tijd van eindeloze streams?

Ik. Voor twee tientjes in de maand heb ik altijd perfect beeld, zowel op tv als op de laptop (tenzij er een storing is). Ik heb ook een tijdje via streams gekeken, maar daar werd ik helemaal gek van. Steeds haperingen, streams die om de vijf minuten vastlopen. Bagger kwaliteit. Nee hoor, doe mij maar FOX. Ik vind het helemaal prima.

Ik ga vanavond trouwens niet kijken, dus Ajax wint makkelijk. 3-0 ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hebben ze inmiddels al wat meer kaarten verkocht dan die 25.000 kaarten?
 

Pascallovic

Well-known member
Hebben ze inmiddels al wat meer kaarten verkocht dan die 25.000 kaarten?
Heb er niks over gelezen, ook niet dat de 2e ring in de verkoop is gegaan, dus het zullen er niet veel meer dan die 25.000 kaarten worden. Zit zelf wel op de tweede ring overigens omdat ik al eind juli kaarten heb gekocht.
 

JMD

Well-known member
Heb er niks over gelezen, ook niet dat de 2e ring in de verkoop is gegaan, dus het zullen er niet veel meer dan die 25.000 kaarten worden. Zit zelf wel op de tweede ring overigens omdat ik al eind juli kaarten heb gekocht.

Als de 2e ring niet in de verkoop is gegaan, hoe kan jij er dan wel kaarten voor hebben gekocht in juli?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lost zich vanzelf wel weer op. Bij Feyenoord hebben ze ook wel eens gehad dat ze uiteindelijk tot de conclusie kwamen dat de tweede ring beter leeg kon blijven. Dan kunnen de mensen voor de tweede ring gewoon een plekje op de eerste ring zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan