AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahaha. Weer een naam toegevoegd aan het indrukwekkende rijtje: Dinamo Zagreb, Slavia Praag en FC Kopenhagen.

Het is toch wat.
 

Susa

New member
Feyenoord ging enkele jaren kopje onder tegen Dynamo Kiev en vervolgens Sparta Praag.

Is al bekend wat de mogelijke tegenstanders van Ajax zijn voor EL, zijn dat alle verliezers van deze ronde ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord ging enkele jaren kopje onder tegen Dynamo Kiev en vervolgens Sparta Praag.

Is al bekend wat de mogelijke tegenstanders van Ajax zijn voor EL, zijn dat alle verliezers van deze ronde ?

Alle verliezers van deze ronde en de winnaars van de EL kwalificatieronde waar AZ en Vitesse nu in zitten en dan zal Ajax bij de gekwalificeerde ploegen staan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Op de manier waarop we nu de goals weggeven loopt het me bij alle tegenstanders al dun door de broek.
 

SanMark.

Well-known member
Dat wordt nog een rustig DVK seizoen met de Ajax en Feyenoord sectie die zich op volgend seizoen focussen en een vakx die niet meer komt opdraven.
Dvk is dood. Maar we hebben 2 Heintje Davids die het ??n en ander wel gaan opkloppen . Denk ik
 

leo1949

Well-known member
Alle verliezers van deze ronde en de winnaars van de EL kwalificatieronde waar AZ en Vitesse nu in zitten en dan zal Ajax bij de gekwalificeerde ploegen staan.

Volgens mij ook de nummers 3 van de poulefase van de CL.
 

ALenstra

Well-known member
Ben op vakantie in Oostenrijk en heb de wedstrijd op ORF1 gezien. Ongelovelijk dat je kort na de bevrijdende 2-2 weer een tegentreffer pakt. Vooraf las je in Oostenrijkse kranten dat een zege op Ajax als een sensatie gezien zou worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan