Ik vraag me af wanneer we eens gaan stoppen met die Nederlandse jeugdelftallen in de CL/EL, moet nu toch wel een keer duidelijk zijn dat je hier niets mee kan winnen in Europa.
Zag zonet de goals, alleen dat gezeik van Cillessen op Sinkgraven joh, beschamend. Natuurlijk maakt hij een domme fout, alleen daarna gaan er zo nog drie dingen fout waarna die goal valt. Die voorzet had Cillessen naar mening ook gewoon kunnen pakken in de 5m.
Southampton zal zo goed als zeker op basis van de Engelse ranking bij de geplaatste ploegen staan. Die gaat Ajax dus niet treffen.
Lekker goedkoop. Als niemand schreeuwde had je kunnen zeggen dat men het allemaal liet gebeuren en niemand corrigeerde. Keeper kon er weinig aandoen, al had Bazoer eerder de bal al mogen wegwerken en stonden er 3 man vrij, dus het centrum deed ook geen moer. Niks mis mee wat mij betreft dat er een reactie kwam.Zag zonet de goals, alleen dat gezeik van Cillessen op Sinkgraven joh, beschamend. Natuurlijk maakt hij een domme fout, alleen daarna gaan er zo nog drie dingen fout waarna die goal valt. Die voorzet had Cillessen naar mening ook gewoon kunnen pakken in de 5m.
Inderdaad... Alleen Breuk pakte nog wel eens penalty's...Wat heeft het voor nut om als een idioot uit je goal te komen en te gaan schreeuwen? Heeft ie dvd's van Hans van Breukelen bekeken?
De grootste flaters zijn gemaakt door Veltman. Die jongen is 23 jaar en international. Verder maakt Ajax ondanks ze financieel andere keuzes kunnen maken de fout om het weer met steeds jongere spelers te gaan proberen.
Tuurlijk de enige ervaren speler in de achterhoede laten we die onder een vergrootglas leggen omdat hij als enige probeert te corrigeren en omdat hij vorige week schijnbaar een bal te lang heeft vastgehouden. Vorige week niemand over gehoord maar nu is het storend plotseling. Van alle rotzooi bij Ajax is de keeper wel het laatste probleem.Wat heeft het voor nut om als een idioot uit je goal te komen en te gaan schreeuwen? Heeft ie dvd's van Hans van Breukelen bekeken?
Cillessen moet gewoon eens lekker normaal gaan doen. Vorige week ook alweer zo'n gekke actie na die 1-2, met die bal vasthouden.
Wat heeft het voor nut om als een idioot uit je goal te komen en te gaan schreeuwen? Heeft ie dvd's van Hans van Breukelen bekeken?
Cillessen moet gewoon eens lekker normaal gaan doen. Vorige week ook alweer zo'n gekke actie na die 1-2, met die bal vasthouden.
Als een keeper 7 maanden na zijn laatste akkefietje een medespeler die een pupillenfout maakt de huid vol scheld dan zie ik niet waar hij zichzelf onder een vergrootglas legt. Zeker niet als je nog met een voorbeeld van vorige week erbij komt, wat daadwerkelijk door niemand is opgemerkt. Dat noem ik zoeken.Hij legt zichzelf onder een vergrootglas met die rare uitspattingen.
En dat er momenteel grotere zorgen zijn bij Ajax, dat ben ik met je eens.
FC Basel heeft ondanks minder financiele middelen prima resultaten in Europa. Een geraamte van ervaring aangevuld door talenten.
De veldspelers ouder dan 23 zijn bij Ajax op 1 hand te tellen volgens mij.
Denk dat de leeftijdsopbouw wel redelijk klopt hoor. Echter is het de trainer die er voor kiest om met een basis van gemiddeld 21 jaar oud te beginnen terwijl de spelers op de bank gemiddeld 27 jaar zijn. Daar valt gewoon een beter mix van te maken. Echter moet je dat als trainer wel doen. Je kunt van Rhijn, Heitinga en Schone gewoon inzetten. Dan heb je je routine al.Grootste probleem is gewoon dat er geen balans in de selectie zit, de leeftijdsopbouw klopt voor geen meter. Jonge spelers moeten de kar trekken zonder dat ze in sportief opzicht gecorrigeerd worden door ervaren krachten. Dat is niet alleen bij Ajax hoor, maar bij vrijwel alle nederlandse clubs. Daarom presteren we ook zo lekker in Europa.