Eef de Kip
Well-known member
Ik dacht al, wanneer krijgen we de Cillessen discussie nou. Kan ik die ook wegstrepen.
Cillessen was nog erg lief voor Sinkgraven. Die had bij de 0-2 natuurlijk ook de volle laag moeten krijgen met dat slappe gedoe.
Prima, totdat hij bij de 2-3 niet de professionele overtreding maakte om de treffer te voorkomen. Gewoon neerleggen zo'n speler en geel incasseren.Hoe viel Gudelj in?
Als ie gewoon oplet was zelfs dat niet nodig.Prima, totdat hij bij de 2-3 niet de professionele overtreding maakte om de treffer te voorkomen. Gewoon neerleggen zo'n speler en geel incasseren.
Als ie gewoon oplet was zelfs dat niet nodig.
Slecht.Hoe viel Gudelj in?
Goed verwoord! Gudelj moet nog heel veel leren, dat is wel duidelijk na de wedstrijden tegen Rapid.Slecht.
Leuk als je een goal maakt terwijl je het viert alsof het de winnende was, terwijl hij moet weten dat je nu pas op verlengen staat.
Maar meneer geniet nog zolang na van zijn goal dat hij dat maar voor het gemak even vergeet en dat hij niet meer bij AZ of NAC voetbalt maar bij Ajax, en die moeten winnen, misschien dat hij het na gisteravond definitief doorheeft, bij Ajax moet je winnen.
Dat meeverdedigen was puur omdat hij niet bij de les was, hij liep met zijn hoofd nog in de wolken, kan dat boetekleed wat hij aantrok na afloop niks aan veranderen, dan zeggen dat je hem neer moest leggen is een beetje boter na de vis.
Dat is vaak een beetje het probleem met die leiderstypes die van kleinere clubjes naar het grote Ajax gaan. In de kleedkamer van Ajax moet Gudelj voorlopig gewoon rustig en aandachtig naar Klaassen luisteren.
Dat is vaak een beetje het probleem met die leiderstypes die van kleinere clubjes naar het grote Ajax gaan. In de kleedkamer van Ajax moet Gudelj voorlopig gewoon rustig en aandachtig naar Klaassen luisteren.
Zogenaamde leidertypes zou ik ze willen noemen. Stoere interviews geven over alleen zichzelf, extra nog een keer mededelen dat je hard en strijdbaar bent. Laat anderen dat over je zeggen, maar ga dat zeker niet zelf lopen verkondigen als je nog geen reet gepresteerd hebt voor he nieuwe werkgever.
Duidelijk Hoek.
Sorry zwammy, ik kon er niet meer van maken.
Ik blijf het wel een goede voetballer vinden hoor.
Wat overigens ook wel een probleem is. Klaassen werkt dan wel het hardst van iedereen, maar straalt niet zo bijster veel leiderschap uit.
Ik dacht al, wanneer krijgen we de Cillessen discussie nou. Kan ik die ook wegstrepen.