AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Zag het in het journaal vanmorgen, moede toch onderhand weten dat je zo'n vent even aantikt dan.
 

inhethoekje

Active member
Hoe viel Gudelj in?
Slecht.
Leuk als je een goal maakt terwijl je het viert alsof het de winnende was, terwijl hij moet weten dat je nu pas op verlengen staat.
Maar meneer geniet nog zolang na van zijn goal dat hij dat maar voor het gemak even vergeet en dat hij niet meer bij AZ of NAC voetbalt maar bij Ajax, en die moeten winnen, misschien dat hij het na gisteravond definitief doorheeft, bij Ajax moet je winnen.
Dat meeverdedigen was puur omdat hij niet bij de les was, hij liep met zijn hoofd nog in de wolken, kan dat boetekleed wat hij aantrok na afloop niks aan veranderen, dan zeggen dat je hem neer moest leggen is een beetje boter na de vis.
 

inhethoekje

Active member
O ja, en om nog wat voer te geven aan een discussie die Eef de Kip zo graag had willen wegstrepen.

Cilessen keepte gisteren ook slecht.
Kijk de goals er maar eens op na hoe hij staat opgesteld.
Vooral de 3e.
 

JFK

Well-known member
Slecht.
Leuk als je een goal maakt terwijl je het viert alsof het de winnende was, terwijl hij moet weten dat je nu pas op verlengen staat.
Maar meneer geniet nog zolang na van zijn goal dat hij dat maar voor het gemak even vergeet en dat hij niet meer bij AZ of NAC voetbalt maar bij Ajax, en die moeten winnen, misschien dat hij het na gisteravond definitief doorheeft, bij Ajax moet je winnen.
Dat meeverdedigen was puur omdat hij niet bij de les was, hij liep met zijn hoofd nog in de wolken, kan dat boetekleed wat hij aantrok na afloop niks aan veranderen, dan zeggen dat je hem neer moest leggen is een beetje boter na de vis.
Goed verwoord! Gudelj moet nog heel veel leren, dat is wel duidelijk na de wedstrijden tegen Rapid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is vaak een beetje het probleem met die leiderstypes die van kleinere clubjes naar het grote Ajax gaan. In de kleedkamer van Ajax moet Gudelj voorlopig gewoon rustig en aandachtig naar Klaassen luisteren.
 

JFK

Well-known member
Dat is vaak een beetje het probleem met die leiderstypes die van kleinere clubjes naar het grote Ajax gaan. In de kleedkamer van Ajax moet Gudelj voorlopig gewoon rustig en aandachtig naar Klaassen luisteren.

Zogenaamde leidertypes zou ik ze willen noemen. Stoere interviews geven over alleen zichzelf, extra nog een keer mededelen dat je hard en strijdbaar bent. Laat anderen dat over je zeggen, maar ga dat zeker niet zelf lopen verkondigen als je nog geen reet gepresteerd hebt voor he nieuwe werkgever.
 

Maasveld

Well-known member
Dat is vaak een beetje het probleem met die leiderstypes die van kleinere clubjes naar het grote Ajax gaan. In de kleedkamer van Ajax moet Gudelj voorlopig gewoon rustig en aandachtig naar Klaassen luisteren.

Wat overigens ook wel een probleem is. Klaassen werkt dan wel het hardst van iedereen, maar straalt niet zo bijster veel leiderschap uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zogenaamde leidertypes zou ik ze willen noemen. Stoere interviews geven over alleen zichzelf, extra nog een keer mededelen dat je hard en strijdbaar bent. Laat anderen dat over je zeggen, maar ga dat zeker niet zelf lopen verkondigen als je nog geen reet gepresteerd hebt voor he nieuwe werkgever.

Ik ging er van uit dat je dat zogenaamde er wel voor kon invullen. Dat soort types had ik het inderdaad over.
 

zwammy

Well-known member
Sorry zwammy, ik kon er niet meer van maken.

Ik blijf het wel een goede voetballer vinden hoor.

Hoefde geen sorry voor te zeggen, het is mijn held niet. Ik ben gewoon benieuwd hoe lang het duurt voordat hij zich verbeterd weer. Dat duurt nog wel even dus.
 

inhethoekje

Active member
Wat overigens ook wel een probleem is. Klaassen werkt dan wel het hardst van iedereen, maar straalt niet zo bijster veel leiderschap uit.

Nou dat weet ik niet zo net , die gast heeft er een goede kop opzitten, die is vandaag op de training denk ik even wezen afkoelen in een partijvorm zodat iedereen weer weet wat hij van de uitschakeling vindt.
Je hoeft niet altijd druk op een veld aanwijzingen te lopen geven, blikken kunnen ook genoeg zeggen.
 

JMD

Well-known member
Even snel geteld:
er moeten morgen 4 ploegen met een puntenaantal groter dan Southampton uitgeschakeld worden, anders zijn zij ongeplaatst. Om West Ham in de geplaatste pot te krijgen moeten er 5 ploegen uitgeschakeld worden.

Kans dus groot dat beide ploegen ongeplaatst zijn, en dan kan je er als Ajax of AZ zijnde tegen loten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan