Had toen ik de reis boekte geen rekening met een EL-finale gehouden, dus ben blij dat het allemaal nog net past...
Erg herkenbaar...... Bij mij past t dus net niet...
Had toen ik de reis boekte geen rekening met een EL-finale gehouden, dus ben blij dat het allemaal nog net past...
Het is wel de enige Europacup die ze nog niet hebben gewonnen, en met de bijbehorende CL-kwalificatie lijkt het me toch gek als het niet zou leven.Leeft die hele UEFA cup een beetje in Manchester of is dat een verplicht nummertje?
Het is wel de enige Europacup die ze nog niet hebben gewonnen, en met de bijbehorende CL-kwalificatie lijkt het me toch gek als het niet zou leven.
Vinden wij helemaal niet erg.Is het toch bezopen dat ze De Gea dan niet laten keepen?
Met Romero hebben ze de finale gehaald. Is dat niet beter dan de 6e plaats in de Premier League die ze met De Gea hebben?Is het toch bezopen dat ze De Gea dan niet laten keepen?
Is het toch bezopen dat ze De Gea dan niet laten keepen?
Leeft die hele UEFA cup een beetje in Manchester of is dat een verplicht nummertje?
Een Engelse vriend van mij is fan van Manchester. Het belangrijkste voor United is kwalificatie voor de CL.
Wow echt waar ???
Leeft die hele UEFA cup een beetje in Manchester of is dat een verplicht nummertje?