Zo, iemand heeft zijn pilletje weer niet gehad.
UEFA cup?
Nee hoor, mocht Ajax hem winnen kun je gewoon komen zeggen dat het natuurlijk geen reet voorstelt dat Ajax de EL heeft gewonnen omdat het Man U niet interesseerde.
Sowieso een overschat fenomeen, Europa Cups winnen. Tenzij Barcelona er eentje wint. Maar dit seizoen met Real en Ajax als potenti?le winnaars stelt het echt niks voor en is al die ophef totaal niet nodig.
Pech voor Ajax. Marouane Fellaini is geblesseerd en kan mogelijk niet meespelen met United tegen Ajax.
Pech voor Ajax. Marouane Fellaini is geblesseerd en kan mogelijk niet meespelen met United tegen Ajax.
Nog meer pech. Sinkgraven is weer fit.
En die doet het bar slecht?
Niks mis met Sinkgraven als linksback.
Ik vind Viergever en Riedewald beter. De eerste is natuurlijk geschorst en speelt ook vaak in het centrum, dan geef ik dus de voorkeur aan Riedewald. Als ik Ajacied zou zijn natuurlijk. Als Feyenoorder ben ik wel blij dat Sinkgraven weer fit is.
Er zijn meer concurrentiestrijden die hij heeft gewonnen. Bosz zal er -ondanks zijn brede selectie- niet voor niks voor kiezen om Sinkgraven het hele seizoen deel uit te laten maken van een Ajax defensie die niet veel weg geeft.Akkoord, een concurrentiestrijd met Nelom zal dn Daley waarschijnlijk wel winnen.