Europese supercup volgend seizoen wordt misschien Juve - Ajax. Dat is ook wel mooi affiche
En dan kom je tenminste nog eens in Macedoni? voor een Europese wedstrijd. Ook een makkie in de Philip II Arena.Europese supercup volgend seizoen wordt misschien Juve - Ajax. Dat is ook wel mooi affiche
Dat wordt pittige klus dan!De Supercupfinale wordt in Quito gespeeld overigens.
Ze moeten natuurlijk wel de tijd krijgen om flink omgekocht te worden.Skomina fluit de EL-finale...
Waar bij de andere rondes de UEFA de scheidsen pas 2 dagen voor de duels bekend maakt doen ze dat bij de finales gewoon 2 en 3 weken van te voren (want ook de fluitist van de CL-finale is al bekend)
Vreemd.
Europese supercup volgend seizoen wordt misschien Juve - Ajax. Dat is ook wel mooi affiche
Jaloers! Hoop dat je een fantastische avond heb samen met al die andere duizenden supporters.Vanochtend kaartje gekocht voor de finale. Heb er zin in:duim:
Mooi (en niet verrassend) dat jij er bij bent. Veel plezier en schreeuw ze naar de zege.Vanochtend kaartje gekocht voor de finale. Heb er zin in:duim:
Zit er niet in helaas. Het is erg prijzig daar qua hotels, dat het mij dat niet waard is. Ook vertrek ik als alles meezit (wacht nog op een visum) de vrijdag na de finale voor een paar weken naar China. Had toen ik de reis boekte geen rekening met een EL-finale gehouden, dus ben blij dat het allemaal nog net past.Goed gedaan Pascallovic! Ga je er gelijk een paar dagen Stockholm van maken?