AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Man Utd speelt ongeveer 85% van hun duels gelijk, dus oefen op pingels zou ik zeggen
 

Abubakari

Well-known member
Klopt maar dan weet je nog niet of je cluppie het haalt.

@RSDG: Jij als kapitaal krachtige man kan wel een DVK uitje regelen toch naar Stockholm? Eef de Kip, Batigol, Peter415, Mainsuurpruim, Abu, Marinos. :duim:

Leuk, bedankt Eresdege. Jammer dat je zelf niet mee kan maar we appen je de stand wel even. Vergeet je niet eerst even een kansloze nederlaag te voorspellen?
Graag ter hoogte van de middenlijn. Nogmaals bedankt.

Een Europees avondje Ajax zonder het domme gelul van Janssen & gevegt in dit topic, dat is ook wel een fijne bonus.:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Dat wordt weer anderhalve kans, 1-0 verliezen en een Frank de Boer die "toch wel tevreden terug kan kijken".
Stel gewoon Fischer op, de enige die aan het eind van vorig seizoen nog wel eens scoorde.

Gelukkig valt er vanavond wat te punken met Buck Biloxi & the Fucks in Groningen, hoef ik dat zaaddodende kansloze kutvoetbal tenminste geen 90 minuten te aanschouwen. Echt jammer dat het grote ergeren alweer begint, lang leve de zomerstop.
Ik denk dat we er tegen Rapid gewoon uitvliegen. Uit 1-0 thuis 1-1 ofzo.

Twee jaar geleden, mijn eerste post in dit topic.

Tot zover Andere Tijden Sport, we schakelen over naar Solna voor Betere Tijden Sport.
 

Eresd?g?

Banned
Je kan appen of sms'en wat je wil, ik krijg daar toch niks door. Jungle is jungle. We zitten vlakbij de grens met Peru en Colombia. Letterlijk in the middle of nowhere. Ik verwacht overigens serieus dat Man Utd dit gaat winnen. Stugge tegenstander, erg fysiek en zo ontzettend veel ervaring in die ploeg. Daarnaast missen we t "Arena-voordeel"
 

Abubakari

Well-known member
Geeft niets, als je maar kaarten voor ons regelt. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat Ajax gewoon wint. 3-0 ofzo. We spelen niet uit, dus we winnen wel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je kan appen of sms'en wat je wil, ik krijg daar toch niks door. Jungle is jungle. We zitten vlakbij de grens met Peru en Colombia. Letterlijk in the middle of nowhere. Ik verwacht overigens serieus dat Man Utd dit gaat winnen. Stugge tegenstander, erg fysiek en zo ontzettend veel ervaring in die ploeg. Daarnaast missen we t "Arena-voordeel"

Nee hoor, dat stadion heet de Friends Arena
 

JFK

Well-known member
Wel mooi een mooi affiche jongens Ajax tegen Manchester United.

Lijkt me een leuke pot.

Dat is het zeker.
Real tegen Juventus en Ajax tegen Manchester.
Echt prachtige affiches met topploegen. Veel beter dan Sevilla, Dnjepr, Sjachtor Donetsk, Monaco, Middlesbrough etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan