Trollen, zuigen en zieken en dan vervolgens met een schijnheilig katholiek houdinkje ontkennen en zeggen dat dat niet insteek was.
Straks weer janken als hij een draai om z'n oren krijgt.
Trollen, zuigen en zieken en dan vervolgens met een schijnheilig katholiek houdinkje ontkennen en zeggen dat dat niet insteek was.
Dat verwachtte je toch ook tegen PAOK??Ik verwacht dat je volgende week wederom onnodig in het mes loopt en dat je dan klaar bent.
In dat mes zijn we daar ook gelopen, binnen 3 minuten al. De gelukkige strafschop hebben we nu al gehad.Dat verwachtte je toch ook tegen PAOK??
In dat mes zijn we daar ook gelopen, binnen 3 minuten al. De gelukkige strafschop hebben we nu al gehad.
In ieder geval mooi dat ie het toegeeft en het zelf dus ook weet.Cillissen: "Ik zit momenteel niet lekker in m'n vel".
Dat hadden wij hier allang gezien natuurlijk.
In ieder geval mooi dat ie het toegeeft en het zelf dus ook weet.
Ik vind Cillessen momenteel best goed keepen.Zonde voor Ajax dat hij het niet als TeamNL oppakt. Die hebben veel kritiek gekregen op DVK en zijn juist gaan vlammen. Wellicht die paar mensen hier die daaraan niet hebben meegedaan de boel voor Ajax hebben verpest.
Op basis van de wedstrijd van gisteren geef ik ze goede kans van slagen. Eigenlijk gewoon appeltje eitje net als in Griekenland.
Gelukkig heeft Ajax de laatste wedstrijden zo volwassen gespeeld dat het niet te verwachten is dat het Ajax zal overkomen. Van de 4 wedstrijden dat we zogenaamd beter waren, hebben we er eentje gewonnen tegen Sparta. De rest allemaal gelijk, met blunders als tegentreffers. Die wedstrijd in Griekenland zullen we het maar niet overhebben, want dat was 100% mazzel. Ze trekken de lijn uit de slechte voorbereiding gewoon door.Alhoewel Ander(s)lecht daar prima in het mes van Rostov liep natuurlijk.