AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Beetje duur geintje om die Onane te laten keepen in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
 

vakx2.0

Banned
Ik gun het Rostov wel... en die extra miljoenen zijn natuurlijk ook nooit weg. Al dat gezeik over 'beter voor Nederland als Ajax de CL haalt' raakt kant noch wal.

Overigens gaat Ajax het wel redden, ben ik bang.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik gun het Rostov wel... en die extra miljoenen zijn natuurlijk ook nooit weg. Al dat gezeik over 'beter voor Nederland als Ajax de CL haalt' raakt kant noch wal.

Overigens gaat Ajax het wel redden, ben ik bang.

Precies, wat kan ons het schelen dat de kampioen niet rechtstreeks geplaatst is voor de CL straks. Ajax wordt het toch niet.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ook maar een streampje zoeken. Op Belgische televisie vonden ze niets beter om uit te zenden dan City-Boekarest. Een maat van me beloofd dat ik dan maar Ajax zal steunen vanavond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
1 op de 16 supporters koopt een keepersshirt en zijn concurrent is een Duitser. Reken maar dat Cillessen zijn shirt populair is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een kans voor Rostov. Typisch weer, de manier waarop eerst Veltman en dan Riedewald zo'n duel aangaat. Daarmee kom je er gewoon nooit op dit niveau. Echt een probleem van onze opleidingen. Altijd willen opbouwen, maar een duel winnen lukt ze niet.
 

Pascallovic

Well-known member
Die Russen zetten veel eerder druk vandaag. Die kunnen dus ook gewoon beter dan in de Arena. Dat moet Ajax vandaag nog maar zien te bereiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan