AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Dat zal best dat de Ajaxjeugd het makkelijk heeft in de jeugdopleiding, maar dat was ten tijde van Bergkamp, Vd Vaart en Cruijff toch niet anders? Toen werden dit soort gemakzuchtige fouten echt niet gemaakt.

Nee maar dan staat er in het eerste nog een speler of 6 a 7 die 27 jaar plus zijn om het te corrigeren.

Kutzooi.

JMD

Well-known member
Toen waren andere landen nog veel minder. Waar die zich hebben ontwikkeld en manieren hebben gevonden om zich te wapenen, staan wij al jaren stil.

Zo'n El Ghazi, om te kotsen gewoon. Misselijkmakende nietsnut die ontzettend tevreden is met zichzelf. En zo kan ik er nog een heel rijtje van dat soort lui opnoemen. Je schiet er werkelijk geen flikker mee op.

Maar dat andere landen toen minder waren heeft toch niks te maken met gemakzucht. Als anderen toen minder waren zou je het juist met gemakzucht moeten hebben kunnen redden.

1-0, die zag je aankomen.

Kielse Rat

Well-known member
Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar wat een mietjes achterin bij Ajax... Ik zie ze nauwelijks een duel winnen.

JMD

Well-known member
Nee maar dan staat er in het eerste nog een speler of 6 a 7 die 27 jaar plus zijn om het te corrigeren.
Dus ligt het eigenlijk meer aan de organisatie bij Ajax dat ze die niet hebben in de selectie en niet zozeer aan de jonkies die klasse paren aan gemakzucht.

leo1949

Well-known member
Ik denk dat Ajax de wedstrijd tegen Willem ll nog in de benen heeft zitten.
Ze moeten winnen en dat doe je niet op deze manier.

Pascallovic

Well-known member
Ik vind Ajax vandaag nog slechter dan tegen Willem II. Echt, ik heb zelden zo'n onge?nspireerd en zwak Ajax gezien. Het straalt in elke linie echt helemaal niks uit.

Ik niet ik heb het tegen Willem II gezien en dat was precies hetzelfde met 0 kansen. Niemand die iets kon met een bal . Verschil is dat Rostov fysieker speelt, waardoor Ajax meer in de problemen komt.

JMD

Well-known member
Veltman stelt zich weer eens aan... Terwijl hij zelf de eerste duw uitdeelt...

(maar het had wel rood voor die Rus moeten zijn)

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar dat andere landen toen minder waren heeft toch niks te maken met gemakzucht. Als anderen toen minder waren zou je het juist met gemakzucht moeten hebben kunnen redden.

1-0, die zag je aankomen.

Compleet andere generatie was dat. Ik heb het over de jeugdige mannetjes van nu. De El Ghazis en consorten.

En daarbij is dus het niveauverschil wat er was, verdwenen.

Reinoud

Well-known member
Veltman stelt zich weer eens aan... Terwijl hij zelf de eerste duw uitdeelt...

(maar het had wel rood voor die Rus moeten zijn)

Nou ben toch blij dat er voor dat duwtje geen rood wordt getrokken. Niet om aan te gluren dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan