Erikssen, Zlatan of beide?Ik zou toch eens met een zak geld naar Milaan afreizen om te kijken of een oud-speler open staat voor een terugkeer.
Die 1ste.Erikssen, Zlatan of beide?
Gefeliciteerd erka!
Denk het ook wel, het was wel heel tam gisteren, dat zou in een vol stadion nooit gebeuren.En toch win je dit soort wedstrijden in een vol stadion. Ben ik van overtuigd. Van mij mogen ze dat hele voetbal stilleggen tot er weer mensen naar binnen mogen.
Los daarvan is 1 punt in 2 wedstrijden tegen Atalanta gewoon iets dat kan gebeuren. Hele uitgekookte ploeg.
Ze zullen ongetwijfeld flink wat knaken hebben, maar dat is bij lange na niet genoeg om de clubs overeind te houden.Dan trekt de Bond maar de portemonnee. Geld zat.
Dat zagen we vorig jaar inderdaad tegen Valencia. Een volle ArenA moedigde Ajax 90 minuten aan, en toch werd het gelijkspel niet behaald.En toch win je dit soort wedstrijden in een vol stadion. Ben ik van overtuigd.
Dat zagen we vorig jaar inderdaad tegen Valencia. Een volle ArenA moedigde Ajax 90 minuten aan, en toch werd het gelijkspel niet behaald.