AFC Ajax in de Europa League 20/21

Batigoal

Well-known member
Lille komt in Nederlandse handen. Het verhaal achter de financiële problemen die de club/eigenaar Lopez heeft is wel interessant. Jammer van het uitstekende project waar Luís Campos en in mindere mate Christophe Galtier mee bezig zijn dat ze waarschijnlijk noodgedwongen spelers moeten verkopen. Voor Ajax is deze onrust uiteraard niet ongunstig.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik las dat ze 130 miljoen schuld hebben en dus idd een aantal spelers zullen moeten verkopen. Dat zal nog lastig worden in deze tijd.
 

Abubakari

Well-known member
Morgen naar Lille, koploper in Ligue 1, ik heb er wel een goed gevoel over. Vol vertrouwen in dit Ajax. Wat zeggen jullie er van?
 

Batigoal

Well-known member
Morgen naar Lille, koploper in Ligue 1, ik heb er wel een goed gevoel over. Vol vertrouwen in dit Ajax. Wat zeggen jullie er van?

Wel vertrouwen in Ajax, maar we missen wel 4 basisspelers. En Lille vind ik dit jaar beter dan vorig seizoen, dus ik verwacht een veel moeilijkere partij dan in de CL.
 

Abubakari

Well-known member
Maar we hebben ook gewoon 4 goede vervangers, dus daar maak ik me niet zo druk om. Lille is het niet gewend om tegen ploegen te spelen die vroeg druk zetten, ik heb er alle vertrouwen in, ondanks dat Lille best een goeie ploeg zal hebben. Ik denk dat Ajax beter is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wordt helemaal niets, denk op een nulletje of 3 en dan zul je zien dat we nog een stuk of 3 blessures oplopen waardoor je in de competitie ook gelijk achter de feiten aan loopt en kansloos bent voor de titel omdat je dan 4 keer op rij punten gaat verspelen waardoor het moraal weg is en de beker ook nog wordt weggegeven. Einde seizoen dus.


Ik denk een luizige 1-2 trouwens. Neres gaat wel los.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Morgen naar Lille, koploper in Ligue 1, ik heb er wel een goed gevoel over. Vol vertrouwen in dit Ajax. Wat zeggen jullie er van?

Ik heb geen idee wat Lille aanvallend kan, maar achterin geven ze bijna niets weg.

Voor Ajax te hopen dat hun Braziliaantjes weer eens goed zijn. Ik verwacht een nipte nederlaag anders.
 

Marinos

Well-known member
getimage17003000.png


Met het ontbreken van Haller en Gravenberg lijkt dit me momenteel de beste opstelling inderdaad.
 
Bovenaan