Dan is Kudus weer terug, scheelt ook best wel. Verder kijk ik om de dip van die 3 nederlagen heen en dan zie ik nog steeds een ploeg die prima voetbalt, heel veel scoort en veel potentie heeft.
Ok ok je hebt gelijk, het zal niet kansloos zijn maar ik heb - net als batigoal - het idee dat Lille dit jaar een stuk beter draait, ze staan ook niet voor niets bovenaan. Beetje het Getafe verhaal, die draaiden ook als een trein toen wij ze vorig jaar troffen.
Weet ook niet hoe ik het moet omschrijven maar de afgelopen 2 jaar viel het ook redelijk gunstig elke keer. Uit Valencia en uit Lille vorig jaar kregen we dikke kansen tegen die werden gemist en een kans aan onze kant werd een goal, lijkt wel of dat nu net andersom is. En tuurlijk, je verliest in wezen 3 keer lullig met 0-1 en hoort uit tegen Atalanta weer te winnen dus wat dat betreft is het ook niet slecht ofzo.
Ik ben wel van mening dat het bij ons een pak minder is dan vorig jaar en ook mentaal houdt hat allemaal niet over maar goed, hup Ajax natuurlijk!