AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Ik zag vooral een Brobbey die op de grond lag.

Maar jij vond 'm goed?

Ik vind het typisch zo'n gast die in de jeugd fysiek 3 jaar verder was dan zijn tegenstanders en nu ineens bij de grote mannen mee moet doen.
Gaat mij er meer om dat ie dus niet al zijn duels verloor.

En Kieft en Gijp vonden schijnbaar dat ie het goed deed, dus dan zal het vast niet alleenmaar slecht zijn geweest. Verder natuurlijk een moeilijke wedstrijd voor een spits in een elftal wat niet draait egen een tegenstander die goed staat.
 

Batigoal

Well-known member
Gaat mij er meer om dat ie dus niet al zijn duels verloor.

En Kieft en Gijp vonden schijnbaar dat ie het goed deed, dus dan zal het vast niet alleenmaar slecht zijn geweest. Verder natuurlijk een moeilijke wedstrijd voor een spits in een elftal wat niet draait egen een tegenstander die goed staat.

PES5 is denk ik in de war met Zapata, die ondanks zijn fysiek telkens op de grond ligt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je wint twee keer van een stel matige Denen en had meer uit de andere duels moeten halen

Mogen toch wel concluderen dat Ajax voor het tweede jaar op rij faalt in de CL. Atalanta nu en vorig jaar Valencia waren geen onneembare hordes. Jammer.
 

JMD

Well-known member
Ajax zal bij de el-loting geplaatst zijn (het gaat bij de beste 4 nummers 3 horen). Het ontloopt daardoor de groepswinnaars el en bv Manchester united, club Brugge en de nummer 3 uit de groep van Inter en real.
Overigens was ajax vorig jaar de beste nummer 3, dus echt garantie geeft het ook weer niet.
 
Bovenaan