AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding
Tegen Liverpool kan dat gebeuren. Tegen dit Atalanta maar één puntje halen in twee duels is gewoon heel erg matig.
 

erka

Well-known member
Nou dit was nog treuriger dan het verlies tegen Twente afgelopen weekend, maar goed Big Deal. Veel puntjes in de EL halen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, was niet best. In dergelijke wedstrijden mis je Blind misschien nog wel het meest. Van achteruit geode inspeelpasses vooruit i.p.v. vandaag alles breed of op zeker ingespeeld. Vandaag dus niets gecreëerd en slecht door toeval 1 kans gekregen. Op naar de EL dan maar.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zou toch eens met een zak geld naar Milaan afreizen om te kijken of een oud-speler open staat voor een terugkeer.
 

erka

Well-known member
Gefeliciteerd erka!

Hateboer mag dan wel een ontzettend domme randdebiel zijn die niet kan voetballen volgens sommigen maar hij staat wel mooi net als vorig jaar weer in de knockoutfase van de CL :)

Verder vind ik het jammer. Ik had liever Ajax gehad.
 

Janssen

Well-known member
En toch win je dit soort wedstrijden in een vol stadion. Ben ik van overtuigd. Van mij mogen ze dat hele voetbal stilleggen tot er weer mensen naar binnen mogen.

Los daarvan is 1 punt in 2 wedstrijden tegen Atalanta gewoon iets dat kan gebeuren. Hele uitgekookte ploeg.
 

Maasveld

Well-known member
En toch win je dit soort wedstrijden in een vol stadion. Ben ik van overtuigd. Van mij mogen ze dat hele voetbal stilleggen tot er weer mensen naar binnen mogen.

Los daarvan is 1 punt in 2 wedstrijden tegen Atalanta gewoon iets dat kan gebeuren. Hele uitgekookte ploeg.
Denk het ook wel, het was wel heel tam gisteren, dat zou in een vol stadion nooit gebeuren.

An sich deel ik je mening dat ze het stil mogen leggen. Het probleem is dan alleen dat je de Jupiler League en de helft van de Eredivisie kunt opdoeken.
 
Bovenaan