AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Zo, Brobbey in de spits. En Blind er ook niet bij. Labyad weer op 10. Geen Neres.
Niet echt ideaal. Wel opmerkelijk dat ie niet voor de ervaring van Huntelaar kiest.
 

JMD

Well-known member
Ja, dat hoort gewoon om 21.00.
Eens.
But it's all about the money... :)
En je profiteert er als club zijnde ook van (volgens mij zou overwinteren in de CL Ajax iets van 12,5 miljoen opleveren), dus ja...


On-topic: Hup Ajax!!!
(maar ik vrees, ben zo bang voor een countertje van Atalanta)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik verwacht een 2-4 en een vervolg in de EL.

Vind Ajax in de spits en op 10 niet goed genoeg op dit niveau met deze jongens. Je mist Blind, Kudus en Neres. Dat is net wat te veel van het goede.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Brobbey heeft dus het lijf van Zeefuik, maar weet totaal niet hoe hij het moet gebruiken.

Komt echt zwaar en zwaar te kort. Alle duels verloren.
 

Batigoal

Well-known member
Teleurstellende eerste helft. Laag tempo, weinig ideëen. Hopelijk verandert er nog iets, maar voorlopig zit een overwinning er nog niet in.
 

Abubakari

Well-known member
Die Brobbey heeft dus het lijf van Zeefuik, maar weet totaal niet hoe hij het moet gebruiken.

Komt echt zwaar en zwaar te kort. Alle duels verloren.
Rust en bij sbs beelden van de "prima eerste helft Brobbey" met een rijtje duels die hij wint mede omdat hij zijn lichaam goed gebruikt.

Hopelijk is Antony nu een beetje los van dat soort acties moet je het hebben.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zag vooral een Brobbey die op de grond lag.

Maar jij vond 'm goed?

Ik vind het typisch zo'n gast die in de jeugd fysiek 3 jaar verder was dan zijn tegenstanders en nu ineens bij de grote mannen mee moet doen.
 
Bovenaan