Eef de Kip
Well-known member
Off topicNepperd.
Off topicNepperd.
Ach joh, laat die nep Duitser.Als een NL club speelt ben ik altijd voor die club.
Nu doen ze het beter. Steeds onder de druk uit voetballen.Ajax speelt heel naïef.
Doet het inderdaad erg goed. Ontsnapt net wel aan rood.Schuurs blijft in Liverpool.
Omdat Liverpool best wel goed is.Hoe kan Schuurs constant 1 tegen 1 komen tegen Mané.
Één van de eerste keren dat ik hem zie spelen, de flair waarmee die jongen speelt is inderdaad wel indrukwekkend.Eens. Heerlijke speler. Zijn interviews zijn ook altijd heel sympathiek.
Eén van de redenen waarom het helemaal niet verkeerd was om Donny te laten vertrekken die speelde vorig jaar toch vooral op e positie van Gravenberch.
Omdat het een keuze is om de trage Blind naast hem te laten spelen en Klaassen weinig helpt.Hoe kan Schuurs constant 1 tegen 1 komen tegen Mané.
Met alle respect voor Ajax, want ze doen het prima. Maar ik vind het eerder andersom. Liverpool had er al vijf kunnen maken als ze het minder slordig uitspelen. Zoveel situaties al waarin er heel veel ruimte ligt in de omschakeling.Pff hebben we tegen Liverpool weer zo veel moeite om te scoren.