AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding
Ajax miste een 10 vandaag. Iemand die tussen de linies kan spelen en ruimtes kan creëren daar. Dan komen je vleugels ook meer aan bod. Klaassen is een goede 6, maar als 10 komt hij toch te kort op dit niveau. Verder wel een wondertje dat Liverpool slechts 1 keer scoorde. Lullig voor Ajax is dat het een fout van Onana was. Gravenberch naast Frenkie de Jong straks in Oranje. Dat is toch een heerlijk middenveld? Samen met Mazraoui en Schuurs de besten bij Ajax vandaag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax miste een 10 vandaag. Iemand die tussen de linies kan spelen en ruimtes kan creëren daar. Dan komen je vleugels ook meer aan bod. Klaassen is een goede 6, maar als 10 komt hij toch te kort op dit niveau. Verder wel een wondertje dat Liverpool slechts 1 keer scoorde. Lullig voor Ajax is dat het een fout van Onana was. Gravenberch naast Frenkie de Jong straks in Oranje. Dat is toch een heerlijk middenveld? Samen met Mazraoui en Schuurs de besten bij Ajax vandaag.

Eigenlijk niets aan toe te voegen. Geheel mee eens. Kenner!!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Eigenlijk niets aan toe te voegen. Geheel mee eens. Kenner!!

Vriend! Plop!

Volgende week die Hateboeren pakken.

Heeft Ajax niet nog een jonge gast die op 10 kan ballen? Labyad... dat moet je niet willen. Kan Klaassen mooi op 6 en komen ineens je vleugels meer aan spelen toe.

Waarom deed Gini vanavond niet mee trouwens?
 

Eef de Kip

Well-known member
Winnen we gewoon volgende week, makje. Ondanks wat blessures achterin blijft Liverpool een geweldige ploeg hoor.
 

Batigoal

Well-known member
Eigenlijk weer zo'n wedstrijd zoals je die vroeger tegen topploegen speelde. Je denkt leuk mee te doen, mist de kansen die je wel degelijk krijgt, maar verliest 'm wel gewoon.
 

Abubakari

Well-known member
Uit en thuis een lullig tegendoelpunt en de kansen die er wel degelijk waren niet benut.
Al had Liverpool inderdaad ook nog wel wat kansen.Ik vond Antony en Neres erg flets, kun je wel geen Kudus op 10 hebben, dan nog mogen de vleugels wel wat meer laten zien. Na de 1-0 was het helemaal zwak wat Ajax aanvallend liet zien, al had die van Huntelaar er wel in gemogen.

Volgende week dan maar winnen, wordt nog lastig zat, al moet je van dit Atalanta wat niet in zijn sterkste fase zit thuis wel kunnen winnen lijkt mij.
 

zwammy

Well-known member
Oh het was toch even schrikken om het lijstje afwezige spelers te bekijken, maar gelukkig dat er een degelijke keeper instond ipv die ballenvanger. Toch redelijk makkelijk door de poule gehobbeld.
 

Abubakari

Well-known member
Een stel half fitten, Blind die met griep afhaakte dinsdag, een deuk in het zelfvertrouwen gekregen, Atalanta een vrij weekend voorafgaand aan deze kraker...
Ik ben wel eens optimistischer geweest.

Desalniettemin Hup Ajax.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zie het er niet van komen. Zal wel een 2-2 worden waarbij je in blessuretijd nog een tegentreffer krijgt.
 

SanMark.

Well-known member
De keren dat ik positief was, ging het niet echt goed.
Voor vanavond heb ik niet zulke hoge verwachtingen maar dan verrassen ze mij nog al vaak , als ik niet zo positief ben over een goed resultaat.
 

Abubakari

Well-known member
Ach, buiten die wedstrijd tegen Twente zijn ze zeer goed bezig, tegen Midtjylland een stuk of 10 dikke kansen, Atalanta ook niet zo in orm als vorig jaar, er is kortom ook genoeg positiefs. Ik ga dan maar voor 2-1 waarbij Onana in blessuretijd met een geweldige redding de gevreesde 2-2 van Eef voorkomt.
 

Batigoal

Well-known member
Ik verwacht een spectaculair duel dat vooral heel slecht voor het hart is. Hoop natuurlijk dat we het redden, we hebben in het recente verleden een aantal keer boven onszelf uitgestegen, dus laten we daar maar op hopen. Hup Ajax!
 

Eef de Kip

Well-known member
Ach, buiten die wedstrijd tegen Twente zijn ze zeer goed bezig, tegen Midtjylland een stuk of 10 dikke kansen, Atalanta ook niet zo in orm als vorig jaar, er is kortom ook genoeg positiefs. Ik ga dan maar voor 2-1 waarbij Onana in blessuretijd met een geweldige redding de gevreesde 2-2 van Eef voorkomt.
Ja ok , daar doe ik het dan ook wel voor.
 
Bovenaan