JMD
Well-known member
Of Emmen, die hebben toch geld zat lijkt wel.Misschien kan Twente Onana een jaartje huren.
Of Emmen, die hebben toch geld zat lijkt wel.Misschien kan Twente Onana een jaartje huren.
Vergeten in te schrijven.Hoezo is Haller er niet bij?
😀Vergeten in te schrijven.
Ze bestaan nog.
Nou, hier kan JMD een punt aan zuigen hoor. Dit verwacht je toch niet?Ze bestaan nog.
JMD heeft natuurlijk wel een harde leerschool van circa 10 jaar achter de rug.Nou, hier kan JMD een punt aan zuigen hoor. Dit verwacht je toch niet?
Of Emmen, die hebben toch geld zat lijkt wel.
Ja kut, komen we eens een keertje ver, gaan jullie opeens de beker serieus nemen.Die sparen we voor de bekerfinale tegen VVV.
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Zulke domme blunders maakt men alleen bij PSV.Vergeten in te schrijven.
Koffie!Is Haller niet ingeschreven? En nu dan?
Zit ie bij Onana thuis te kijken vanavond. Stadion mocht niet, waarom niet Joost mag het weten.Is Haller niet ingeschreven? En nu dan?
De zwarte bril leek teveel op de broeken van Lille. En Nico ligt nog al eens op de grond dus vandaar.Waarom draagt die Ajax speler een niet gekleurde Davidsbril?
De zwarte bril leek teveel op de broeken van Lille. En Nico ligt nog al eens op de grond dus vandaar.
Zit ie bij Onana thuis te kijken vanavond. Stadion mocht niet, waarom niet Joost mag het weten.
Mee eens. Ze missen alleen een spits die op de goede plek staat.Ik vind dat Ajax uitstekend speelt. Balletje moet nog even goed vallen alleen.