AFC Ajax in de Europa League 20/21

Mario

Well-known member
Wat ik niet zo goed snap is dat we met zijn allen roepen dat we in Europa niet zomaar winnen en dat we Nederland niet te hoog moeten inschatten. Halen we Europees gezien een prima resultaat en dan is de tendens voornamelijk negatief.

Een gelijkspel terwijl je had moeten winnen hier? Standard is nou niet zo geweldig dat je 2-2 een prima resultaat kunt noemen.
 

Janssen

Well-known member
Een gelijkspel terwijl je had moeten winnen hier? Standard is nou niet zo geweldig dat je 2-2 een prima resultaat kunt noemen.

Want Standaard gaat in de terugwedstrijd ineens wel kunnen voetballen? Heb je de wedstrijd gezien?
 

Reinoud

Well-known member
Een gelijkspel terwijl je had moeten winnen hier? Standard is nou niet zo geweldig dat je 2-2 een prima resultaat kunt noemen.

Europees gezien een goed resultaat. Dat staat los van het feit dat er meer in zat en je jezelf wellicht zelfs te kort doet. Gaat mij er om dat we aan de ene kant zeggen dat je niet zomaar van een tegenstander wint in Europa. Kijk de resultaten van de Nederlandse clubs er maar op na. Maar we halen een resultaat en ik lees daar weinig positiefs over. Ik vind dat niet matchen met elkaar, zelfs niet als je van mening bent dat Ajax het niet had mogen weg geven.
 

Reinoud

Well-known member
Haha, gaat hier niet alleen om Ajax. Gaat om de Europese prestaties van de Nederlandse clubs de afgelopen periode.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat geloof ik best. Zijn volgens mij best sneue figuren. Dat je die site nog bezoekt.
 

Unregistere

Well-known member
Op voetbalzone krijgt hij van ruim 6.000 bezoekers gemiddeld een 4.3. Het op twee na laagste van Ajax na Schone (3.8) en Labyad (4.1), wat inderdaad ook twee prutsers zijn.

Dus je mag je mening hebben natuurlijk, maar deze komt niet overeen met duizenden voetbalvolgers die hun mening hebben gegeven.

Maar waren dat wel gewaardeerde posters, die daar een cijfer hebben gegeven?
 

Forza AZ

Well-known member
De vrouwen van Ajax hebben alvast het goede voorbeeld gegeven aan de mannen, door zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de CL. In de voorronde wonnen ze een groep met Thor (IJsl), Wexford (Ier) en Linfield (NIe).
 
Bovenaan