AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
5 minuten dus. Veel te weinig, alleen rond die vrije trap op de 16 meter lag het spel al 3 minuten stil.
 

JMD

Well-known member
Aha, matten...
Tadic stelt zich flink aan, werd bijna niet geraakt, maar rood is terecht voor die Spanjool./
 

Jacco

Well-known member
Jammer, daar gaan de mooie voetbalavonden in het voorjaar. Wel terecht. Ajax komt niet verder dan vechtvoetbal .
 

JMD

Well-known member
Slechts 1 van de 7 laatste Europese thuisduels gewonnen, van een zwak Lille. Dat steekt toch schril af tegen die 10 ofzo niet verloren uitduels in Europa op rij.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Veltman bedankt.

Wat een dramatisch slechte wedstrijd speelde Ajax vanavond. Geen goedlopende aanval gezien.

En je dan zo laten provoceren, waardoor het spel vanaf minuut 70 alleen maar stil lag.

Met de stille trom richting Europa League. En dat na zo'n vorig jaar. Deze klap komt hard aan in Amsterdam.

Zondag AZ en Valentijntje slijpt de messen al.
 

erka

Well-known member
Tsja...wat kun je hier nu van zeggen. Ze zijn er niet lullig ingestonken, zo'n verlies is het niet. Veel kansen zelf gemist en niet al te snugger gespeeld helaas. Laat ik het daar maar op houden.
 

Abubakari

Well-known member
Dit is de wedstrijd waarin Ziyech en Tadic op moeten staan, gebeurde niet. Ook alle 10+ corners waren ongevaarlijk. Vreesde al een beetje voor uitschakeling gezien de slechte reeks thuiswedstrijden in de CL. Zonde hoor, is die wedstrijd bij Chelsea ons toch fataal geworden.
 

Joost

Well-known member
Dit is de wedstrijd waarin Ziyech en Tadic op moeten staan, gebeurde niet. Ook alle 10+ corners waren ongevaarlijk. Vreesde al een beetje voor uitschakeling gezien de slechte reeks thuiswedstrijden in de CL. Zonde hoor, is die wedstrijd bij Chelsea ons toch fataal geworden.

Dat vond ik nog wel meevallen, er was gewoon te weinig hulp vanuit de rest van het elftal.
 

gevegt

Well-known member
Tsja...wat kun je hier nu van zeggen. Ze zijn er niet lullig ingestonken, zo'n verlies is het niet. Veel kansen zelf gemist en niet al te snugger gespeeld helaas. Laat ik het daar maar op houden.

De tweede helft leek het puur paniekvoetbal. Totaal geen rust aan de bal.
De competitie kan weer leuk worden.
 
Bovenaan