AFC Ajax in de Europa League 20/21

gevegt

Well-known member
Goed.

Ik sluit niet uit dat als Ajax geen resultaat haalt, de competitiewedstrijd tegen AZ wordt uitgesteld.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat denk je zelf, dat een club als Valencia geen goede back-up heeft :jerry:
Ik vind het lastig om in te schatten hoe goed iemand is als ie op zijn 29e niet verder is gekomen dan 32 competitiewedstrijden. Dan zou het zomaar een verzwakking ten opzichtte van Cillessen (die ook niet altijd foutloos keept) kunnen zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Paar jaar geleden was die Jaume Domenech wel een soort van sensatie toen hij op zo'n late leeftijd opeens in doel werd gezet van het eerste en het heel goed deed. Hij hield toen Diego Alves op de bank. Ik zie dat hij in de tussenliggende periode niet zoveel meer heeft gekeept, dus wellicht was dat een tijdelijke opleving.
 

Batigoal

Well-known member
Tot nu toe was ieder resultaat van Ajax in de Youth League gelijk aan het resultaat van Ajax 1. Vanmiddag speelde Ajax-onder-19 gelijk tegen Valencia en dus gaan ze door. Goede voorbode dus!
 

RickPSV

Active member
Ben nu Salzburg - Liverpool aan het kijken. Die H?land, dat Japannertje Minamino en die Koreaan Hee-chang zijn echt goud waard voor die ploeg. Wat een talenten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je kunt erop wachten als je Veltman op blijft stellen. Gewoon drie fouten in ??n aanval van Valencia

Foute pas, onnozele interceptie en dan staat ie 5 meter achter z'n andere verdedigers.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wel wat mogelijkheden gehad maar ik ben bang dat je nu ziet at het net even te smal is qua selectie. Valencia gaat nu heerlijk op de counter spelen.


Hup Ajax!!
 

JMD

Well-known member
Veltman hief het buitenspel ook niet een klein beetje op... Mijn hemel, wat een inschattingsfout.
 
Bovenaan