AFC Ajax in de Europa League 20/21

RickPSV

Active member
Ben nu Salzburg - Liverpool aan het kijken. Die H?land, dat Japannertje Minamino en die Koreaan Hee-chang zijn echt goud waard voor die ploeg. Wat een talenten.

PES5

Administrator
Forumleiding
Je kunt erop wachten als je Veltman op blijft stellen. Gewoon drie fouten in ??n aanval van Valencia

Foute pas, onnozele interceptie en dan staat ie 5 meter achter z'n andere verdedigers.

Eef de Kip

Well-known member
Wel wat mogelijkheden gehad maar ik ben bang dat je nu ziet at het net even te smal is qua selectie. Valencia gaat nu heerlijk op de counter spelen.

Hup Ajax!!

JMD

Well-known member
Veltman hief het buitenspel ook niet een klein beetje op... Mijn hemel, wat een inschattingsfout.

Kielse Rat

Well-known member
Geen extra tijd, dat is wel vrij gek. Kansen zal Ajax nog wel krijgen, Valencia gaat zich enkel verder ingraven naarmate de wedstrijd vordert.

Batigoal

Well-known member
Gewoon heel slecht wat we laten zien. Vooral veel foute passes. Voorin loopt iedereen in de weg. Valencia bijna zelfs met de 0-2. Er zit op de bank ook niemand die een verschil kan brengen.

Ben bang dat we ons met EL tevreden moeten stellen.

Abubakari

Well-known member
Huntelaar maar in de spits en Tadic op de plek van Lang. Had ik liever gelijk al gehad.
Verder kun je beter uitspelen in de CL als het aan Ajax ligt.
Toch bizar, dat verschil tussen uit en thuis.

Bovenaan