Atreides
Well-known member
Dat valt ook wel wat mee.
Ik krijg nog kille rillingen van de wedstrijd tegen PAOK
Dat valt ook wel wat mee.
E?n moeilijke wedstrijd in een Ajax wat toen nog niet zo stond als nu en dan is Schuurs de lul? Bovendien staan daar in die periode een groter aantal solide wedstrijden tegenover.
Ook met Veltman was de verdediging lange tijd niet op orde, dat zal jou niet ontgaan zijn.
Maar wel aanmerkelijk stabieler.
Je kunt ook overdrijven PES. De 0-1 in de Arena tegen Chelsea was Veltman helemaal niet negatief betrokken. Bij de 2-4 op Stamford bridge was zijn betrokkenheid ook niet bijzonder duidelijk voor wat betreft de hoofdschuldige. Bij de 4-4 stond ie niet meer op het veld. Blijft over die domme penalty bij de 1-1 en die ongelukkige handsbal waar ie niet zo heel veel aan kon doen.Verder was Veltman zowat bij alle tegengoals in de CL negatief betrokken.
Je kunt ook overdrijven PES. De 0-1 in de Arena tegen Chelsea was Veltman helemaal niet negatief betrokken. Bij de 2-4 op Stamford bridge was zijn betrokkenheid ook niet bijzonder duidelijk voor wat betreft de hoofdschuldige. Bij de 4-4 stond ie niet meer op het veld. Blijft over die domme penalty bij de 1-1 en die ongelukkige handsbal waar ie niet zo heel veel aan kon doen.
Dat lijkt me wel. Lang sowieso voorin, maar het was afgelopen vrijdag wel armoedig dat Siem de Jong de aanvallende versterking was vanaf de bank. Andere buitenspelers hebben we niet, want Band? is nog steeds niet fit ofzo. Heeft heel eventjes meegedaan in Jong Ajax, maar dat is ook al weer dik een maand geleden. Zo zie je maar dat de eerste selectie niet zo breed is als vaak wordt gezegd.
Die is wel breed genoeg maar als er voor 1 positie 3 man geblesseerd raken is het logisch dat je niet een vierde speler van gelijkwaardig niveau kunt brengen. Al deed Noa Lang het niet slecht als invaller.
Lang-Tadic-Ziyech is een optie, lijkt mij de beste optie zodatje niet heel veel hoeft te veranderen, anders kun je nog Tadic-Huntelaar-Lang of Ziyech doen, ook niet heel slecht.