AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding
Schuurs is beter dan Veltman. Heeft veel minder overtredingen nodig en aan de bal heel sterk. Verder snap ik niet wat je nog met Labyad aanrommelt, terwijl je ook Noa Lang hebt rondlopen.
 

Batigoal

Well-known member
Prima overwinning! We speelden niet briljant, maar dat was ook niet nodig. Wel jammer van de pijntjes, hopelijk valt het mee. Noa Lang viel goed in. Die mag wel een reeks wedstrijden krijgen.
 

Abubakari

Well-known member
Tweede helft veel meer rust en over het geheel weinig weggegeven en na rust ook veel meer gecre?erd. Al met al weer dikke prima.
 

Reinoud

Well-known member
Schuurs en Vd Beek voor mij de uitblinkers. Martinez en Onana ook weer erg sterk. Lang en Alvarez vielen prima in
 

erka

Well-known member
Dikke prima, maar wel een beetje geluk dat de spitsen van Lille in dromenland waren. Edoch, dat dwing je dan ook af.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat dat betreft was winst voor Valencia mooier geweest. Hadden Ajax en Valencia mooi een GrunnPSVtje kunnen doen.
Dat had Valencia nooit gedaan, want die waren bij winst vandaag altijd door geweest en hadden dus vol voor de groepswinst kunnen gaan, omdat een nederlaag in Amsterdam voor hun niet fataal zou zijn.
 

erka

Well-known member
Dat had Valencia nooit gedaan, want die waren bij winst vandaag altijd door geweest en hadden dus vol voor de groepswinst kunnen gaan, omdat een nederlaag in Amsterdam voor hun niet fataal zou zijn.

O ja, ik ben nog van de doelsaldo generatie.
 

Atreides

Well-known member
Knap hoor 10 punten na 5 wedstrijden, waarvan 7 behaald in uitwedstrijden. Over 2 weken moeten we het afmaken.

Dan zijn we nog twee keer bestolen door de scheids ook.

Noa Lang, dat is toch die kunstenaar?

Hehe.

Schuurs is beter dan Veltman. Heeft veel minder overtredingen nodig en aan de bal heel sterk. Verder snap ik niet wat je nog met Labyad aanrommelt, terwijl je ook Noa Lang hebt rondlopen.

Gisteren wel ja. De Schuurs van het begin van het seizoen was natuurlijk defensief erg matig.
 
Bovenaan