AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Aangezien de CL resultaten van de 019 parallel lopen met die van Ajax 1 hebben we al gewonnen. 019 won met 1-2, 2x Brobbey.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit zijn de namen: Onana; Dest, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Mazraoui, van de Beek, Ziyech; Labyad, Tadic en Promes.

Opvallend dat Alvarez ook in dit soort wedstrijden niet in de basis staat, terwijl er 2 centrale verdedigers ontbreken en er ook op het middenveld geschoven is.
 

Marinos

Well-known member
Nous op het middenveld ben ik op zijn zachtst gezegd geen dan van. Daar gaan we overlopen worden.

Lovescore gaf trouwens Marin op de plek van Mazraoui.
 

Batigoal

Well-known member
Ik had Alvarez en Schuurs achterin verwacht zodat je niet aan twee linies hoeft te gaan sleutelen.

Hup Ajax!
 

Abubakari

Well-known member
Ach, de nummer 10 van Frankrijk die al 7 duels op rij niet wist te winnen tegen een in goede vorm stekend Ajax, ik maak me weinig zorgen.

Chelsea voor in Spanje, blijft dat zo dan zijn we bij winst vanavond al heel dicht bij plaatsing. Mag je zelfs thuis van Valencia verliezen. Alleen niet te ruim.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach, de nummer 10 van Frankrijk die al 7 duels op rij niet wist te winnen tegen een in goede vorm stekend Ajax, ik maak me weinig zorgen.

Chelsea voor in Spanje, blijft dat zo dan zijn we bij winst vanavond al heel dicht bij plaatsing. Mag je zelfs thuis van Valencia verliezen. Alleen niet te ruim.
Ik mis wel een beetje een bijtertje of geniepige speler op het middenveld. Dat zijn niet direct de kwaliteiten van Nous en Donny. Wat dat betreft ben ik daar wel lichtelijk bezorgd over hoe dat gaat uitpakken in het aanvalsspel en in de omschakeling.

In dat laatste geval zit je nog wel met de kanttekening dat bij die situatie Chelsea in de laatste wedstrijd niet mag verliezen van Lille. Want dan is Ajax bij elke nederlaag tegen Valencia uitgeschakeld. Een wel erg onwaarschijnlijk scenario. De sleutel ligt uiteindelijk over 2 weken.
 

Abubakari

Well-known member
Ondertussen 2-2 bij Valencia-Chelsea. Twee keer winnen we zijn eerste in de poule. Kunnen we Real er weer uitgooien in de volgende ronde.

Tsja, het zal allemaal wel wat je zegt Pascallo, maar ik blijf er bij dat Ajax in normale doen gewoon gaat winnen.
 
Bovenaan