noordooster
Well-known member
Zou Valentijn Driessen nog terug komen op zijn uitspraken, dat Ajax volstrekt kansloos zou zijn en dat deze Duitse scheidsrechter per se Real wilde laten winnen ?
Zou Valentijn Driessen nog terug komen op zijn uitspraken, dat Ajax volstrekt kansloos zou zijn en dat deze Duitse scheidsrechter per se Real wilde laten winnen ?
Als Ajax niet minimaal de titel pakt is het seizoen wat betreft Valentijn 'mislukt'. Ongeacht de rest van de progressie.
Tadic krijgt als 5e speler ooit een 10 van L'equipe. Na Salenko, Messi, Mbappe en Lewandowski
Dat klopt niet helemaal.
4. Lars Windfeld (1997)
Toch ook leuk dat de voormalig Twente spelers: Ziyech en Tadic een belangrijk aandeel hadden. ;-)
Heerenveen en Groningen
Wie?????
Ik blijf het gevoel houden dat die snelle 1-4 cruciaal is geweest. Real begon serieus te drukken, maar na de 1-4 was het geloof in ??n klap weg.
Maar dat is toch ook zo? Het grootste deel van de progressie is in de zomer weg.
Precies. Met de investeringen van Ajax moet je gewoon kampioen worden.
Eerst kon je je nog verschuilen achter het uitzonderlijk hoge puntenaantal van PSV, maar dat is na de winterstop ook klaar..
Een CL winst maakt uiteraard alles anders
Ik blijf het een bizarre logica vinden. Alsof je aan ca 80% van je could be doelstellingen voldoet kan er mijns inziens geen sprake van mislukking zijn.
Landskampioen is maar 20%?
Daarbij moet je naar de omstandigheden kijken.
Met een spelerbudget groter dan dat van Feyenoord en PSV opgeteld moet je kampioen worden,
zoniet heb je gefaald.
Als ik Ajax was zou ik alles op de CL zetten nu. Laat de beker maar lopen en competitie 2e worden. De volgende keer dat je zo'n kans krijgt is met de volgende generatie over een jaar of 20.
In 2014/2015 had PSV meer punten. Zeker veel punten, maar Ajax moet toch wel 29 overwinningen kunnen boeken in een seizoen.